AnimalsArtCaption memeComicsFactsFailsFoodFunny picsGaming/PCGIFGirlsGraphsNatureRage comicsSMS/ConversationsSportTips/LifehacksTV & MoviesWOWWTF RAW

Často kladené otázky

Čo je to clap (klep)?

Clap (potlesk) je základným prvkom pre hodnotenie príspevkov na stránke a je teda základným meradlom ich úspešnosti. Každý užívateľ môže clapom vyjadriť, či sa mu daný príspevok páči. Svoje clapnuté príspevky nájde vo svojom profile aby tak jednoducho zistil, ktoré príspevky sa mu v minulosti páčili a mohol sa k ním vrátiť, ak si ich bude chcieť znovu pozrieť alebo ich chce zazdieľať svojim známym.

Čo sú slávne príspevky a ako sa môže môj príspevok dostať medzi ne?

Slávne príspevky sú výberom toho najlepšieho z nových príspevkov. Užívateľský príspevok sa môže do tejto sekcie dostať tým, že dosiahne istú hranicu úspešnosti v sekcií nové, pričom princip tohoto úspechu je súčasťou interného algoritmu stránky emefka.sk. Jediným zaručeným receptom na úspech je byť vtipný a originálny.

Čo je to sieň slávy?

Ide o sekciu s tým najlepším, čo sa na emefka.sk objavilo, pričom je takto vyfiltrovaných 50 TOP príspevkov pre každý uplynulý mesiac od počiatku stránky.

Ako funguje systém hodnotenia užívateľa?

Hodnotenie každého užívateľa je založené na experience systéme, ktorý je často využívaný aj v rôznych PC hrách.

Ako experience systém funguje?

Podstatou celého systému su xp (experience points), ktoré užívateľ získava za svoje "miniúspechy" na stránke. Príklad: Ak užívateľ pridá alebo vytvorí v builderi príspevok, dostane istý počet xp, a tento počet sa zvyšuje každým clapom či komentom od ostatných užívateľov. Xp je však možné získavať mnohými spôsobmi, ktoré sú spolu s ich množstvom súčasťou interného algoritmu stránky emefka.sk. Podstatou tohot systému je že je spravodlivým merítkom aktivity, úspešnosti a obľúbenosti užívateľa.

Čo potom predstavuje úroveň pri každom uživateľovi?

Úroveň užívateľa je v podstate prepočet jeho xp do levelov. Vo feede alebo profile užívateľ môže vidieť číslo svojej úrovne a v prehľadnom status bare počet xp s hranicou, pri ktorej dosiahne novú úroveň.

Čo je to builder?

Builder je funkčný prvok pre tvorbu príspevkov. Delí sa na "Caption Meme", v ktorom je možné dopisovať text do vopred pripravených šablón delených do kategórií a "Comics Builder", ktorý je určený pre vytváranie rage komiksov a dolan komiksov.

Ako si môžem uložiť svoj vytvorený obrázok z buildera?

Každý vytvorený a dokončený príspevok je možné uložiť priamo do svojho PC, alebo nahrať na stránku emefka.sk, kde sa objaví v sekcií "Nové". V prípade zvolenia druhej možnosti však stále máte prístup k svojim obrázkom v karte "Príspevky" v užívateľskom profile, odkiaľ si ich môžete kedkykoľvek stiahnuť do svojho PC.

Čo sú to ocenenia a ako ich môžem získať?

Jedným z hlavných prvkov užívateľského systému stránky je systém odmeňovania formou ocenení, ak užívateľ dosiahne istú hranicu pri rôznych činnostiach alebo vykoná nejakú aktivitu. Do ocenení patria medaile a odznaky, ktoré má vystavené v profile pod kartou "Ocenenia", kde sú ukladané do poličky, a v ktorej sú vystavené pre ostatných užívateľov stránky.

Aký je rozdiel medzi medailami a odznakmi?

Medaily je možné získať ak užívateľ dosiahne istý počet vykonávaní nejakej činnosti alebo dosiahne nejakú hranicu miniúspechov (napr. počet vytvorených obrázkov, počet získaných clapov a pod.). Odznaky sú obdobou webových "easter eggs", teda odmien za vykonanie nejakej skrytej funkcie alebo aktivity na stránke. Medail a odznakov je možné na stránke získať alebo je skrytých veľmi veľké množstvo. Chcete byť najlepší? Jediným spôsobom ako tieto odmeny získať je byť aktívny alebo prísť na to, kde na stránke sú skryté.

Páči sa mi tvorba nejakého užívateľa. Ako môžem mať prehľad o jeho nových príspevkoch na stránke?

Každý užívateľ má v profile pod avatarom tlačidlo "Odoberať". Potvrdením odberov sa príspevky od týchto užívateľov zobrazia v sekcii "Odbery" v hlavnom menu. Prehľad odoberateľov a odberov je dostupný na príslušných kartách v užívateľskom profile.

Chcem nájsť príspevok, ktorý som videl/a dávnejšie na stránke, ale nepamätám si ako sa volal alebo od koho bol.

Pre tento problém stačí vedieť čoho sa približne daný príspevok týkal a základné kľúčové slová vyhľadať cez vyhľadávač na hlavnej stránke. Nakoľko tento vyhľadávač prehľadáva nielen názvy príspevkov, ale aj ich tagy, pravdepodobnosť nájdenia toho čo hľadáte je vyššia. Vo výsledku vyhľadávania sa vždy zobrazia tagy (ak sú podobné alebo zhodné s kľúčovým slovom) s odpovedajúcimi príspevkami a príspevky vyhľadané na základe názvov.

Ako môžem kontaktovať iného užívateľa na stránke?

Možnosti sú dve. Prvou je položenie otázky (prípadne zanechanie odkazu k jeho tvorbe) priamo v jeho profile alebo odoslanie správy. Možnosť odoslať správu je umiestnená v profile pod užívateľskou profilovkou.

Našiel som príspevok niekoho iného, ktorý porušuje pravidlá obsahu (obsahuje nahotu, vyhrážky, realisticky vyobrazené násilie), je to spam alebo je zaradený do nesprávnej kategórie. Ako môžem upozorniť administrátora?

Každý príspevok je možné nahlásiť (ikona megafónu vlavo pod príspevkom) zvolením príslušnej kategórie. Príspevok treba rozkliknúť (vo feede sa ikona megafónu nezobrazuje). Potvrdením odošlete nahlásenie priamo administrátorovi upozornenie o tomto príspevku, ktorý na základe daného nahlásenia zváži sankcie voči nahlasovanému užívateľovi, ktoré môžu končiť úplným zablokovaním účtu, mailovej adresy alebo dokonca IP.

Je možné nahlasovať aj komenty?

Áno, v prípade porušenia pravidiel (obsahovanie urážok, hanlivých slov, vyhrážania, spamu) je rovnako možné takéto komenty nahlásiť.

Čo je to RAW? Ako môžem takéto príspevky vidieť?

Skratkou RAW sa označujú príspevky obsahujúce jemný šteklivý obsah alebo akýkoľvek iný obsah, ktorý nie je bezpečný prezerať na verejnosti (v práci, pred rodičmi, v kaviarni a pod.). Tieto príspevky sa nachádzajú v samostatnej kategórii RAW.

Na stránke som našiel chybu, mám nápad na zlepšenie, chcel by som stránke navrhnúť spoluprácu alebo konktaktovať s iným účelom administrátora. Ako mám postupovať?

Pre tento účel je na stránke funkcia "Feedback", ktorá je umiestnená úplne vľavo na hlavnej stránke. Je vždy potrebné vybrať správnu kategóriu, za akým účelom nás chcete kontaktovať a vyplniť formulár. Akonáhle nám reakcia dorazí, posnažíme sa vám čo najskôr odpovedať.

TOPlist