6. Pringles
Predstav si, že sa jedného dňa zobudíš a zrazu ti chýbajú nielen vlasy, ale aj obvod hlavy. To sa stalo mužíčkovi na obale Pringles. Zemiakové lupienky (ktoré nie sú tak celkom zemiakové) sa v decembri minulého roku rozhodli svojho verného maskota značne ochudobniť, na oplátku mu však podarovali obočie. Nové logo zatiaľ fičí len v Spojených štátoch a podľa reakcií verejnosti to tak možno aj ostane.
7. Animal Planet
Animal Planet je americký platený televízny kanál spoločnosti Discovery, Inc., ktorý v roku 2019 expandoval do viac ako 200 krajín sveta. Práve vtedy sa ich logo dočkalo rapídnej zmeny. Zelené písmená nahradil modrý sloník, ktorý reprezentuje podstatu kanála ako takého, a je úplne jedno, akým jazykom človek hovorí. Slon je skrátka slon.
8. Nickelodeon
Oranžový fľak je preč. Respektíve, bol preč posledných dvanásť rokov, ale vzhľadom na to, že rozprávky už nie sú tvojím denným chlebom, si si to pravdepodobne ani nevšimol. Dôvod je prostý.
Cyma Zarghami, riaditeľka spoločnosti, vysvetlila, že chce jednotným logom prepojiť všetky kanály, ktoré do portfólia Nick spadajú. To znamená, že Nickelodeon, Nick at Nite, Nicktoons, Nick Jr. aj TeenNick od roku 2009 kopú za jeden tím s jedným spoločným logom. Logom bez ikonického fľaku.
9. Gap
Čistá tragédia. Pokus o zmenu zo strany americkej módnej značky sa inak opísať nedá. 5. októbra spoločnosť odvážne predstavila pospolitému ľudu nové logo a už 12. októbra sa vrátila k tomu starému. Reakcia verejnosti bola totiž taká negatívna, že prakticky nemali na výber. Museli zaradiť spiatočku a priznať, že toto bol veľký, naozaj veľký krok vedľa.
10. Fanta
Vedel si, že Fanta pochádza z Nemecka z obdobia druhej svetovej vojny a vznikla len preto, že krajina nemala dostatok ingrediencií na výrobu Coca-Coly? Tak, teraz už vieš. Vtedy bolo jej logo jednoduché a čierne, o oranžovej ani zmienka.
Rokmi prešlo niekoľkými väčšími aj menšími kozmetickými úpravami, poslednú sme registrovali v roku 2017. Bezpochyby to bola jedna z tých lepších. Logo je farebné, živé a zábavné, a teda presne také ako nápoj samotný.