Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Sobota 2.11.2024
sk
cz
Památka zesnulých

11-tisíc eur za príspevok. Slovenský influencer v sume za post predbehol Plačkovú aj Lucy Pug

Prvé miesto ťa asi prekvapí.


Možno by si povedal, že spomedzi slovenských influencerov si najvyššiu sumu pýta Queen Plačková, no podľa rebríčka Data on Steroids je to niekto iný. Plačková sa umiestnila až na treťom mieste, tesne pred ňou je YouTuber Gogo.

Svetovým kráľom sociálnej siete Instagram je Cristiano Ronaldo, ktorý si za príspevok pýta až neuveriteľné dva milióny eur. Tým dokonca predbehol aj Kardashianky a Selenu Gomez.

Meno toho, kto spomedzi slovenských influencerov obsadil prvú priečku, ťa možno prekvapí. Tá totiž patrí Petrovi Saganovi, ktorý si za príspevok pýta od 9 do 11-tisíc eur. Spomínaný Gogo si pýta 5 až 6-tisíc a Plačková je na tom veľmi podobne.

Na ďalších miestach sa umiestnili osobnosti ako Lucy Pug, Exploited a Fero Joke, ktorých cenník sa pohybuje v rozmedzí 3-tisíc až 5-tisíc eur.

Najdôležitejší je počet followerov

Aj keď si si mohol myslieť, že na počte followerov už tak veľmi nezáleží, podľa prieskumu to tak stále je. Práve počet followerov naznačuje, akú veľkú skupinu vedia značky cez influencerov osloviť.

Zisťovali sme, ktorý miešaný drink majú Slováci najradšej. Toto je víťazná TOP 10-ka

Mohlo by ťa zaujímať:

Zisťovali sme, ktorý miešaný drink majú Slováci najradšej. Toto je víťazná TOP 10-ka

Na druhom mieste pri stanovení ceny je aktivita followerov. Čím aktívnejšie publikum influencer má, tým viac si môže pýtať. Rolu tiež zohráva dôveryhodnosť influencera, čo znamená to, koľkokrát ho spomenuli iné profily.

„Ak vás niekto zmieňuje, tak hovorí, že máte zaujímavý obsah, ste relevantný, dôveryhodný. Ešte väčšiu prirážku si môžu vypýtať tí, ktorí majú zmienky od mediálnych profilov. Ide o známe osobnosti – herci, speváci, moderátori, ktorí majú publicitu aj mimo sociálnych médií,“ píše portál.

Niektorí influenceri sú nadhodnotení alebo podhodnotení

„Môže sa stať, že niektorí influenceri budú podhodnotení alebo nadhodnotení v porovnaní s naším odhadom. Niekde sa triafame do stredu, niekde v rámci intervalu a občas sa stane, že sme aj mimo. Odchýlka by však nemala byť viac ako 30 percent,“ uvádzajú ďalej.

Podhodnotení môžu byť práve tí, ktorí s influencingom začínajú, majú menej followerov a spoluprác a častokrát by si mohli pýtať aj viac. Samostatnú kategóriu tvoria mediálne známi influenceri, ktorých cena môže byť vyššia práve kvôli ich mediálnej známosti. Do tejto kategórie spadá aj spomínaný Peter Sagan, ktorý v rebríčku získal prvenstvo.


Tagy:

Nikola Kulová
Aktuálne dianie mám pod palcom, novinky tu nájdeš každý deň. Okrem toho sa venujem PR článkom a rozhovorom s inšpiratívnymi ľuďmi.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.