20 automechanikov, ktorí zažili počas dňa v práci niečo šokujúce či nečakané

Motory sú jednoduchšie ako niektorí zákazníci.


11. „Niekto si to asi nevie zapamätať…“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

12. „Myslím, že môj šéf si veľkosťou svojho nového boxu na náradie niečo kompenzuje.“

13. „Toyota RAV4, ročník 99, disponuje vitálnou funkciou, ktorá väčšine dnešných áut chýba – chladenie rozkroku.“

14. „Zákazník povedal, že oni štyria sú v poriadku. Auto už pomenej.“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

15. „Zákazník akosi zabudol spomenúť, že v aute nechal psa. Skoro som dostal infarkt.“

Odporúčame prečítať:

Kamenický predstavil ďalšiu etapu konsolidácie. Slováci budú viac pracovať a platiť vyššie odvody. Toto nás čaká

16. „Zákazník stratil kľúče. Naozaj nechápem, ako je to možné.“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

17. „Zákazník povedal, že má v svetle žabu. Diagnostika potvrdila, že má v svetle žabu.“

18. „Niektorí kolegovia stále nechápu, prečo sa nemá riedidlo liať do umývadla.“

19. „Čo všetko treba pouvoľňovať, aby som mohol vymeniť olej na Nissane Sentra z tohto roku.“

20. „Proste mi len spravte tú výmenu oleja zadarmo.“


Tagy:
REKLAMA
Redakcia
Redakcia EMEFKA je tím skúsených redaktorov, autorov a kreatívcov, ktorí denne prinášajú zábavný, inšpiratívny a aktuálny obsah zo sveta popkultúry, lifestyle a spoločenského diania. Naši autori dbajú na kvalitu, overovanie faktov a originalitu, aby čitateľom poskytli spoľahlivé a pútavé články, ktoré si získali tisíce fanúšikov po celom Slovensku.
Najčítanejšie
Podobné