Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Utorok 5.11.2024
sk
Imrich
cz
Miriam

20 automechanikov, ktorí zažili počas svojho dňa v práci niečo šokujúce či nečakané

Motory sú jednoduchšie ako niektorí zákazníci.


11. „Niekto si to asi nevie zapamätať…“

12. „Myslím, že môj šéf si veľkosťou svojho nového boxu na náradie niečo kompenzuje.“

13. „Toyota RAV4, ročník 99, disponuje vitálnou funkciou, ktorá väčšine dnešných áut chýba – chladenie rozkroku.“

14. „Zákazník povedal, že oni štyria sú v poriadku. Auto už pomenej.“

15. „Zákazník akosi zabudol spomenúť, že v aute nechal psa. Skoro som dostal infarkt.“

Odporúčame prečítať:

Spred kamery za ňu. 10 hercov a herečiek, z ktorých sa stali režiséri a režisérky

16. „Zákazník stratil kľúče. Naozaj nechápem, ako je to možné.“

17. „Zákazník povedal, že má v svetle žabu. Diagnostika potvrdila, že má v svetle žabu.“

18. „Niektorí kolegovia stále nechápu, prečo sa nemá riedidlo liať do umývadla.“

19. „Čo všetko treba pouvoľňovať, aby som mohol vymeniť olej na Nissane Sentra z tohto roku.“

20. „Proste mi len spravte tú výmenu oleja zadarmo.“


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.