20 reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad očakávania

Takto sa to robí, do psej matere.


V dnešnom rýchlom a konkurenčnom svete gastronómie je spokojnosť zákazníkov kľúčom k úspechu každej reštaurácie. Niektoré podniky však idú ešte o krok ďalej a neuspokoja sa len s plnením bežných očakávaní.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Predstavujeme vám dvadsať reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad všetky očakávania. Tieto reštaurácie sa stali príkladom toho, ako kreatívne a inovatívne prístupy dokážu premeniť každodenné jedlo na nezabudnuteľný zážitok. Poďme si ich spolu popozerať.

1. Keď si vypýtaš sardinky a dostaneš celé balenie

2. Záplava čiernych olív

3. „Chcel som jednu papričku navyše.“

4. „Môžem dostať viac tej mätovej omáčky?“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

5. „Vypýtal som si k paradajkovej polievke (v pozadí) krutóny.“

Odporúčame prečítať:

Mnohým Slovákom práve prišli peniaze od štátu. Skontroluj si účet, možno si medzi nimi aj ty

6. „Zákazník si objednal extra slané praclíky. Povedal, že tieto sú dokonalé.“

7. Chcelo by to ešte o trochu viac kyslej smotany, nie?

8. „Poprosila som baristu, nech to utopí v karameli.“

9. Tento zákazník nebude mať o limetku núdzu

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

10. „Vypýtala som si extra lyžičku.“

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:
REKLAMA
Michaela Molnárová
Písanie je pre mňa spôsob, ako sprostredkovať realitu ostatným. Venujem sa mu odmalička a profesionálne pôsobím v EMEFKA od roku 2017. Mojou špecializáciou sú ľudské príbehy a rozhovory so zaujímavými ľuďmi zo Slovenska.Už niekoľko rokov žijem v Južnej Kórei, preto moje články často obsahujú aj cestovateľské zážitky a pútavé detaily o živote v Ázii. Vo voľnom čase ma pravdepodobne nájdete, ako si doprajem niečo sladké, čo sa malo zjesť až zajtra.
Najčítanejšie
Podobné