20 reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad očakávania

Takto sa to robí, do psej matere.


V dnešnom rýchlom a konkurenčnom svete gastronómie je spokojnosť zákazníkov kľúčom k úspechu každej reštaurácie. Niektoré podniky však idú ešte o krok ďalej a neuspokoja sa len s plnením bežných očakávaní.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Predstavujeme vám dvadsať reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad všetky očakávania. Tieto reštaurácie sa stali príkladom toho, ako kreatívne a inovatívne prístupy dokážu premeniť každodenné jedlo na nezabudnuteľný zážitok. Poďme si ich spolu popozerať.

1. Keď si vypýtaš sardinky a dostaneš celé balenie

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

2. Záplava čiernych olív

3. „Chcel som jednu papričku navyše.“

4. „Môžem dostať viac tej mätovej omáčky?“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

5. „Vypýtal som si k paradajkovej polievke (v pozadí) krutóny.“

Odporúčame prečítať:

Toto je desať najškaredších slovenských slov podľa umelej inteligencie. Používaš ich aj ty?

6. „Zákazník si objednal extra slané praclíky. Povedal, že tieto sú dokonalé.“

7. Chcelo by to ešte o trochu viac kyslej smotany, nie?

8. „Poprosila som baristu, nech to utopí v karameli.“

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

9. Tento zákazník nebude mať o limetku núdzu

10. „Vypýtala som si extra lyžičku.“

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:
REKLAMA
Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné