V dnešnom rýchlom a konkurenčnom svete gastronómie je spokojnosť zákazníkov kľúčom k úspechu každej reštaurácie. Niektoré podniky však idú ešte o krok ďalej a neuspokoja sa len s plnením bežných očakávaní.
Predstavujeme vám dvadsať reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad všetky očakávania. Tieto reštaurácie sa stali príkladom toho, ako kreatívne a inovatívne prístupy dokážu premeniť každodenné jedlo na nezabudnuteľný zážitok. Poďme si ich spolu popozerať.
1. Keď si vypýtaš sardinky a dostaneš celé balenie
2. Záplava čiernych olív
3. „Chcel som jednu papričku navyše.“
4. „Môžem dostať viac tej mätovej omáčky?“
5. „Vypýtal som si k paradajkovej polievke (v pozadí) krutóny.“
6. „Zákazník si objednal extra slané praclíky. Povedal, že tieto sú dokonalé.“
7. Chcelo by to ešte o trochu viac kyslej smotany, nie?
8. „Poprosila som baristu, nech to utopí v karameli.“
9. Tento zákazník nebude mať o limetku núdzu
10. „Vypýtala som si extra lyžičku.“
Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane