20 reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad očakávania

Takto sa to robí, do psej matere.


V dnešnom rýchlom a konkurenčnom svete gastronómie je spokojnosť zákazníkov kľúčom k úspechu každej reštaurácie. Niektoré podniky však idú ešte o krok ďalej a neuspokoja sa len s plnením bežných očakávaní.

Predstavujeme vám dvadsať reštaurácií, ktoré vypočuli želania svojich zákazníkov a splnili ich nad všetky očakávania. Tieto reštaurácie sa stali príkladom toho, ako kreatívne a inovatívne prístupy dokážu premeniť každodenné jedlo na nezabudnuteľný zážitok. Poďme si ich spolu popozerať.

1. Keď si vypýtaš sardinky a dostaneš celé balenie

2. Záplava čiernych olív

3. „Chcel som jednu papričku navyše.“

4. „Môžem dostať viac tej mätovej omáčky?“

5. „Vypýtal som si k paradajkovej polievke (v pozadí) krutóny.“

Odporúčame prečítať:

Matka žije s novým manželom aj bývalým naraz, aby ušetrili: Takto funguje ich nezvyčajné spolunažívanie

6. „Zákazník si objednal extra slané praclíky. Povedal, že tieto sú dokonalé.“

7. Chcelo by to ešte o trochu viac kyslej smotany, nie?

8. „Poprosila som baristu, nech to utopí v karameli.“

9. Tento zákazník nebude mať o limetku núdzu

10. „Vypýtala som si extra lyžičku.“

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:

Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné