Len pár mesiacov dozadu (konkrétne v apríli) kinami prefrčala komiksovka Morbius s Jaredom Letom v hlavnej úlohe a po kritickej aj finančnej stránke išlo o dosť veľké fiasko. Divákom ani kritikom sa skrátka tento pohľad na známeho záporáka Spider-Mana ani trochu nepáčil.
Ako ale pripomína napríklad aj portál Newsweek, film samotný sa stal aspoň terčom vtipných memečiek a virálnych žartíkov. Ich autori Morbia ironicky označovali za najlepší film všetkých čias, vytvárali okolo neho zdanie obrovského kultu a dožadovali sa jeho opätovného uvedenia v kinách.
Štúdio Sony však túto iróniu evidentne neodhalilo a myslelo si, že Morbia chcú diváci naozaj vidieť znovu. S vidinou ľahko zarobených peňazí ho teda znovu uviedli do kín, kde opäť katastrofálne vyhorel.
Štúdio sa dočkalo výsmechu
Dokonca ani predstaviteľ hlavnej úlohy Jared Leto si zrejme neuvedomil, že sa chytil do pasce internetových trollov. Na sociálnych sieťach totiž zdieľal video, ktorým opätovné uvedenie do kín podporil a čítal si fiktívny scenár k dvojke Morbius: It’s Morbin‘ Time.
Práve hlášku It’s Morbin‘ Time vymysleli internetoví vtipkári a nabalili na ňu mnoho žartov na účet nepodarenej komiksovky. Zrejme im ale vo sne nenapadlo, že niekto ich iróniu prečíta ako úprimný záujem o Morbia. Manažéri v Sony sa však na túto udičku okamžite chytili a teraz si môžu akurát tak lízať rany.
Opätovné uvedenie filmu do kín totiž tiež stojí nemalé peniaze. Vzhľadom na to, že tržby Morbia neboli nijako zázračné, tak Sony utŕžilo ďalší neúspech a výsmech k tomu. Tentokrát však len výhradne kvôli vlastnej hlúposti.