Kuriózny trend. Rodičia plánujú narodenie dieťaťa tak, aby malo určité znamenie

Viera v astrológiu je prítomná najmä pri mladších ročníkoch.


Bizarných trendov sme tu už mali (a ešte aj budeme mať) naozaj veľa. Teraz však naberá na popularite jeden, pri ktorom sa nejeden človek musí chytať za hlavu. Veľa budúcich rodičov totiž plánuje počať dieťa tak, aby sa narodilo v „správne“ znamenie horoskopu, informuje portál LADbible.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Hoci väčšina rodičov počatie a tehotenstvo dôkladne plánuje, asi sa príliš nestarajú o to, v akom znamení sa ich dieťa narodí. A prečo by aj mali? Zdá sa však, že pre veľa z nich sú astrologické podmienky veľmi dôležité.

„Skúšal už niekto plánovať znamenie zverokruhu svojich budúcich detí na základe seba a znamenia vašej polovičky? Môj manžel si myslí, že som blázon, keď chcem, aby sa naše ďalšie dieťa narodilo tak, aby sme boli kompatibilní,“ napísala jedna používateľka na diskusnú sieť Reddit.

znamenie horoskopu, horoskop, narodenie, počatie, plánovanie, kuriozity, astrológia
Shutterstock

Nechcem škorpióna!

Dostalo sa jej naozaj zaujímavých odpovedí. Mnohé ženy totiž naozaj plánujú vybrať svojim potomkom konkrétne znamenie. To okrem iného znamená, že počas určitých mesiacov nemajú s partnermi pohlavný styk. „Nechcem škorpióna, takže som si rozplánovala, ktoré mesiace to mám skúšať a ktorým sa vyhnúť,“ napísala jedna z používateliek.

Iné ale napísali, že im podobné plány pripadajú smiešne a absurdné. Dodali, že by svoje dieťa milovali bez ohľadu na to, v akom znamení by sa narodilo. Mohlo by sa zdať, že ide o okrajový trend menšiny ľudí, ktorí veria v astrológiu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
znamenie horoskopu, horoskop, narodenie, počatie, plánovanie, kuriozity, astrológia
Shutterstock

V skutočnosti ich ale môže byť viac, než si myslíme. Magazín People totiž zistil, že jeden z piatich Američanov skutočne plánuje počatie a tehotenstvo tak, aby jeho dieťa malo konkrétne znamenie. Z mileniálov má podobné plány až 31 %, z generácie Z 25 % budúcich rodičov. Medzi takzvanými baby boomermi však tejto záležitosti prikladalo dôležitosť len okolo 5 % ľudí.


Tagy:
REKLAMA
Dušan Šutarík
Vyštudoval som Vysokú školu múzických umení v Bratislave a venujem sa prevažne filmovým a seriálovým témam. Informujem o novinkách v slovenských kinách aj na streamovacích platformách a prinášam zaujímavosti zo sveta filmov a seriálov.Občas píšem aj o aktualitách, technológiách alebo virálnych správach. Vo voľnom čase sa venujem písaniu poézie. Ak máte nápad na článok alebo tip, napíšte mi na dusan.sutarik@gmail.com
Najčítanejšie
Podobné