Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Wolt na Slovensku buduje virtuálny obchodný dom

Zákazníci inklinujú k okamžitej donáške a nechcú na svoje objednávky dlho čakať.


Fínsky startup Wolt funguje na Slovensku už tri roky, okrem donášky jedla buduje nový koncept „obchodného domu vo vrecku“. Zákazníci inklinujú k okamžitej donáške a nechcú na svoje objednávky dlho čakať.

V oblasti okamžitej donášky chce byť Wolt jednotkou na slovenskom trhu, svojim servisom pokrýva takmer 30 percent celkovej slovenskej populácie. Počas roka 2022 sa rozšíril do 22 miest Slovenska a do konca roka plánuje pridať ďalších 15 miest. Informovali o tom na tlačovej besede predstavitelia spoločnosti Wolt Slovensko.

„Dnes už Wolt nie je len o donáške jedla. V aplikácii zákazník nájde 15 percent partnerov z oblasti retailu a tento podiel sa bude zväčšovať. Virtuálny obchodný dom majú zákazníci vďaka platforme Wolt prakticky kedykoľvek po ruke a môžu si sami vybrať z pestrej ponuky tovaru, či už ide o nákup potravín, drogérie, kvetov alebo napríklad aj elektroniky. Najväčší podiel po jedle tvoria objednávky potravín – na tento segment sa dnes Wolt najviac sústredí. Okrem sesterského Wolt Marketu spolupracujeme aj s partnermi ako sú Tesco, Billa či Coop Jednota,“ uvádza generálny riaditeľ Wolt Slovensko Tomáš Beniak.

Shutterstock

Záujem o okamžitú donášku potravín, tzv. q-commerce sa veľmi zvýšil počas pandémie a jej význam sa bude zvyšovať. Zákazníci očakávajú dovoz tovaru prakticky okamžite, vrátane potravín. Očakáva sa, že podiel q-commerce v predaji potravín sa v niektorých krajinách Európy do roku 2030 zvýši až na 30 percent z celého objemu nákupov potravín, uviedla generálna riaditeľka Wolt Market ČR a SR Jana Trnovská.

Pri rýchlej objednávke potravín oceňujú zákazníci najmä úsporu času a komfort objednávky. „Racionalizácia, ktorú na trhu vidíme, nie je šokujúca. Kľúčom k úspechu je v prvom rade kvalitná stratégia založená na číslach a pochopení kam trh smeruje nielen teraz, ale dlhodobo. V druhom rade je to priam posadnutosť efektívnym nastavením a kontinuálnym zlepšovaním procesov,” dodáva Jana Trnovská.

Dnes Wolt Market pokrýva už väčšinu Bratislavy a Košíc a plánuje sa postupne dostať do každého krajského mesta či väčšieho okresného mesta na Slovensku. Aby mohla spoločnosť expandovať aj do menších miest, začala v nich ponúkať službu Vlastné doručenie. Okrem toho začínajú so službou pre firmy, Wolt pre firmy, v rámci ktorej môžu spoločnosti využiť objednávanie cez Wolt na faktúru. Čoskoro plánuje Wolt spustiť aj službu Wolt Drive, v rámci ktorej môžu firmy alebo e-shopy využiť pre svojich zákazníkov len službu expresnej donášky cez partnerských kuriérov Woltu.


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.