Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Pondelok 23.12.2024
sk
Nadežda
, Naďa
cz
Vlasta

Každý z nás chce byť v práci docenený. Jasné, pekný plat je fajn, priateľský kolektív tiež nie je na škodu, ale načo to všetko, keď človeka nikto nepochváli, ako je rok dlhý? Keď každý, vrátane zákazníkov, považuje jeho prácu za samozrejmosť, hoci by sa bez neho možno celá firma zosypala?!

Nie sme to len my, bežní smrteľníci, kto sa takto cíti. Nedostatkom empatie trpia aj ľudia na slušných pozíciách nadnárodných firiem, napríklad človek, čo spravuje oficiálny Twitter účet červeno-žltého reťazca s rýchlym občerstvením. Manažér sociálnych sietí McDonald’s totiž nedávno svojmu takmer 4-miliónovému publiku zdelil, čo mu už nejaký ten piatok leží na srdci.

„Každý sa ma pýta, kedy sa vráti McRib, ale nikto sa neopýta, ako sa mám,“ píše sa v príspevku, ktorý sa pred pár dňami ocitol na oficiálnom účte McDonald’s. Samozrejme, nebolo treba veľa a z tweetu sa stal virál. Nereagovali však len bežní ľudia, ale aj veľké značky. Microsoft, Xbox či Adobe, všetky tieto spoločnosti zamestnávajú manažérov sociálnych sietí, ktorým sa tiež žiadnych milých slov od zákazníkov nedostáva.

Ostatné značky s ním súcitili

„Úprimne, som na tom rovnako. Nie, neviem kedy vyjde dark mode. A mimochodom, mám sa dobre, ďakujem.“

„Úplne sa s tým stotožňujem. Posielam veľa lásky (a hranolčekov a burgerov).“

„Ak sa niekedy cítiš pod psa, sme tu pre teba, nech už sa chceš porozprávať o čomkoľvek… naozaj o čomkoľvek.“

„Súcitím s tebou. Tvoj kamoš, človek, ktorý vedie oficiálny účet Walgreens.“

„Keby som mal euro za každé ‚Tu je číslo mojej karty, viete mi zaslať môj PIN kód?'“
Ako sa máš, človek, čo spravuje McDonald’s účet?
Prajem všetko len to najlepšie,
Človek, čo spravuje účet Mastercard Austria.“

„Som na tom rovnako, len nás sa ľudia pýtajú na 24-hodinovú otváraciu dobu.“

„Vždy je to len ‚Je rok 2020, ako vycentrujem veci na webe s CSS?!‘ a nikdy nie ‚Ako sa máš, človek, čo spravuje účet W3C?‘“ Dnes si zaslúžiš pauzu.“

„Keď mám pravdu povedať, aj ja sa tak cítim. Vždy to je len o tom, kedy sa vráti Pulled Pork Sandwich.“

„Súcitíme s tebou. Každý sa nás pýta na odporúčanie dobrého podcastu, ale nikoho nezaujíma, ako sa dnes máme.“

„Vždy to je len ‚Čo si mám dnes obliecť?‘ a nikdy nie ‚Čo máš dnes na sebe ty?‘„.

„Drahý človek, čo vedie účet McDonald’s, ako sa máš? Prajem ti všetko dobré.
Človek, čo spravuje účet Microsoft.“

Tu to vystihol jeden prostý emotikon.

„Nie je to pekný svet pre nás, správcov sociálnych sietí.“

Adobe sa rozhodol vyriešiť novo vzniknutý problém

„Zakladám podpornú skupinu pre správcov sociálnych sietí, ak sa chce niekto pridať.“

No niekto mal na to celé úplne iný názor

„Žiadny McRib, žiadny súcit. Prepáč, ja nie som ten, kto píše pravidlá…“

Zdroj: McDonald’s / Twitter


Tagy:

Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.