Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Utorok 30.4.2024
sk
Anastázia
cz
Blahoslav

20 prípadov, keď sa ľuďom vysoké očakávania naplnili na sto percent (2. časť)

Občas reklamy naozaj neklamú.


Už to tak chodí, že ak má človek príliš veľké očakávania, väčšinou skončí sklamaný. Ale asi sa zhodneme, že v prípade výrobkov, ktoré si kupuje, by snáď mal dostať to, za čo utratí peniaze. Žiaľ, dosť často je lákavý reklamný obrázok len fatamorgánou a výsledný produkt je oveľa menej vábny.

Nemusí to ale byť pravidlom. Reklamy niekedy nevodia ľudí za nos a zákazníci naozaj dostanú to, čo si kúpili. Možno sa to nestáva až tak často, ale sem-tam predsa len áno. A človek musí byť vďačný aj za tieto drobné pozitíva. Jeden článok o očakávaniach, ktoré boli v realite naplnené, sme ti už na EMEFKA priniesli. V tomto pokračovaní nájdeš ďalších 20 fotografických dôkazov, že k tomu naozaj dochádza!

1. Očakávania prekonané

2. Vyšlo to dobre

3. Presne podľa receptu

4. Dali si záležať

5. Podarilo sa

Mohlo by ťa zaujímať:

Modré svetlo zo smartfónu a notebooku škodí tvojmu telu. Ako sa pred ním môžeš chrániť?

6. Reklama neklamala

7. Niet čo vytknúť

8. Veľmi slušná kópia

9. Výborné

10. Keď ilustračný obrázok neklame

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.