Pizzeria El Paso v západoukrajinskom meste Rivne poriadne rozvírila hladiny internetu novou reklamou. Odvážni marketéri prišli s kampaňou, ktorá svojským spôsobom zrekonštruovala populárne meme „Piper Perri Destroyed“. Reklama bola zverejnená na firemnom profile elpaso_rivne.
„Toto som ešte nikdy neskúšala, som trošku nervózna!“ hovorí krehká blondínka na gauči, obklopená asi všetkými piatimi černochmi, ktorí žijú na Ukrajine. Následne sa do nej piati junáci „pustia všetci naraz“ a privodia jej zážitky, o akých mohla len snívať. Žena na záver nezabudne pochváliť veľkosť špeciálnej pizze s čiernym cestom.
Reklama upútala aj v zahraničí
Ako to tak býva, kontroverzná reklama vzbudila protichodné reakcie. Video si ľudia cenia za humor a originalitu, no niektorí ho zasa označujú za rasistické, sexistické alebo jednoducho sprosté. Veľká časť kritiky pochádza od ľudí, ktorí nepoznajú pôvodný meme formát.
Stále platí, že aj zlá reklama je reklama a ukrajinskej pizzerke sa úspešne podarilo rozšíriť povedomie o značke. O El Paso sa teraz vo veľkom píše nielen doma, ale dokonca aj v zahraničí a o zákazníkov určite nebude mať núdzu. Hlavne milovníci drsného humoru si môžu zapísať ďalšiu zastávku pri cestovaní Ukrajinou.