Brazílčania milujú psov. Podľa údajov z worldatlas.com je Brazília, hneď po Spojených štátoch, druhou krajinou na svete s najvyšším počtom psov. Je ich tam neuveriteľných 35,7 milióna a v priemere má psa každá druhá domácnosť. Možno práve to je dôvod, prečo sa tomuto brazílskemu chlpáčovi podarilo nájsť nielen nový domov, ale ešte si aj ukoristiť lukratívny flek.
Príbeh Tucsona Prima sa začal písať v máji tohto roka. Vtedy ešte nebol internetovou senzáciou, ktorú pretriasajú všetky svetové média, nemal účet na instagrame s viac ako 140-tisíc fanúšikmi, prakticky nemal vlastne nič. Bol to „len“ túlavý pes. Taký, akých sú na svete stovky miliónov a rovnako ako ony, aj on mal iba jedno nevyslovené želanie – nájsť si milujúcich majiteľov.
Z ulice až do showroomu Hyundai
Podarilo sa. Jedného dňa sa Tucson – v tom čase ešte len oriešok bez mena – zatúlal k brazílskemu showroomu automobilky Hyundai. Pre zamestnancov to nebolo nič nezvyčajné, podobných návštev už zopár mali, no zdalo sa, že tento psík si ich prevádzku zamiloval viac ako ostatné. Vracal sa tam každý deň.
Jeho prítomnosť neunikla ani manažérovi pobočky, Emersonovi Marianovi. Bol to práve on, komu počas upršaného dňa prišlo psíka ľúto a rozhodol sa ho prichýliť. Rozhodnutie dodnes neľutuje, práve naopak – čas ukázal, že to bolo to najlepšie, čo mohol urobiť. Z Tucsona sa totiž nevykľul len skvelý spoločník pre zamestnancov, zbožňujú ho aj zákazníci.
Pes sa stal miláčikom všetkých zákazníkov
Mnohí sa do showroomu začali vracať aj po tom, čo si už auto kúpili, len aby mohli štvornohého fešáka pozdraviť. Ďalší krok bol teda jasný – Tucson Prime sa stal oficiálnou súčasťou spoločnosti Hyundai a novým prírastkom do tímu zamestnancov konkrétneho showroomu. Na dôkaz, že to myslia vážne, mu vyrobili aj vlastnú ID kartičku a nám len ostáva dúfať, že to celé riadne zazmluvnili.
Havinovi sa momentálne darí ako nikdy. Sprevádza zákazníkov procesom kúpy nového auta, dostáva za to chutné maškrty a popritom všetkom buduje profily na sociálnych sieťach. V blízkej budúcnosti by sa mal dokonca objaviť v televíznych reklamách a už teraz je všetkým jasné, že lepšiu tvár pre svoj marketing nájsť ani nemohli.
Zdroj: tuscon_prime / Instagram