Každý, kto už niekedy bol v noci popíjať v meste a chytila ho „žravka“, veľmi dobre vie, ako to zvykne v občerstveniach otvorených v neskorých nočných hodinách vyzerať. Rozhodne ľuďom, ktorí tu pracujú, nie je čo závidieť. Najčastejšími návštevníkmi v týchto hodinách sú opití a neprispôsobiví ľudia. Burger King sa rozhodol na záznamoch zo svojich nočných zmien postaviť svoju najnovšiu kampaň.
Vyvádzanie opitých ľudí ako reklama
Víkendové zmeny počas nočných až ranných hodín v reštauráciách s rýchlym občerstvením dokážu byť poriadne náročné. Hlad priláka mnoho podgurážených ľudí, niekedy, žiaľ, aj pod vplyvom omamných látok. Často sa stáva, že títo ľudia sa prestávajú správať tak, ako by sa ľudia správať mali. Zaspávajú na stoloch, robia rôzne výtržnosti, prichádzajú nahí a sú skrátka neprispôsobiví.
Zamestnanci siete rýchleho občerstvenia Burger King takéto veci zažívajú na mnohých nočných a ranných zmenách. Kamerové záznamy sú bohaté na zábery ľudí, ktorí sa doslova nevedia zmestiť do kože. Zábery nahých ľudí, výtržníkov a iných neprispôsobivých ľudí sa značka rozhodla využiť vo svojej najnovšej reklame.
To najhoršie z Burger King
Reklamný spot je zložený z videí natočených ešte spred vypuknutím pandémie koronavírusu. Videá sú zozbierané z internetu, od ľudí, ktorí ich posielali, ale aj z bezpečnostných kamier. Reklama jednoducho ukazuje, ako (zle) to môže počas nočných zmien v Burger Kingu vyzerať. Na konci však odkazuje na nočnú donášku. Záverečné titulky hovoria: „Nočná donáška. To najlepšie z Burger Kingu, bez toho najhoršieho.“
Značka je veľmi dobre známa svojou originálnou komunikáciou a marketingom, rovnako aj tým, že si nemá problém zo seba “vystreliť“. Známa je tiež aj ich kampaň, v ktorej využili požiare mnohých ich prevádzok vo svoj prospech a vysvetlili to tak, že oni naozaj pečú svoje burgery na otvorenom ohni.