Čo sa týka ponuky pracovných miest a dôstojných platov, treba povedať, že časy nie sú práve najlepšie. Každý sa snaží udržať si svoju prácu v týchto neľahkých dobách a robí, čo môže. Vinou pandémie koronavírusu nemálo ľudí svoju prácu stratilo úplne, a preto aspoň zatiaľ brigádujú v reštauráciách alebo si privyrábajú roznášaním jedla.
V podobnej situácii sa ocitol aj jeden Thajčan, ktorý na internete vystupuje pod prezývkou Ake KB. Tento chlapík sa v súčasnosti živí roznášaním pizze vo svojom rodnom meste Pathum Thani. Jeho dni v práci sú viac-menej rovnaké. Cez aplikáciu v mobile dostane objednávku a adresu zákazníka, kam má jedlo doručiť. Nedávno sa mu však prihodila veľmi kuriózna príhoda.
Gepostet von Ake KB am Freitag, 17. April 2020
Nevšedná adresa zákazníka
Zo začiatku všetko vyzeralo ako tradične. Ake prevzal objednanú pizzu od kuchára z reštaurácie a chcel ju čo najrýchlejšie doručiť ešte horúcu k zákazníkovi. Objednaná pizza však mala byť podľa mapy v telefóne doručená na adresu, ktorá sa nachádzala v strede rieky. Adresa prekvapila aj samotného poslíčka a donášku mohol odmietnuť, no rozhodol sa bojovať. Nechcel totiž prísť o prácu a zárobok.
Keďže rieku s pizzou v jednej ruke preplávať nemohol, dostal iný nápad. Svoj skúter nechal na nábreží a poprosil jednu paniu a jej manžela s loďkou, či by ho zaviezli cez rieku k spomínanému miestu. Tí ho neodmietli a na otočku ho zobrali k zákazníkovi. Čistý zisk z donášky pre Akeho bol 100 thajských bahtov (cca 2,71 eura), z ktorých 60 bahtov (cca 1,62 eura) minul za jazdu na lodi.
Gepostet von Ake KB am Freitag, 17. April 2020
Gepostet von Ake KB am Freitag, 17. April 2020
Zaslúžil by si minimálne ocenenie zamestnanec roka
Ake stihol objednávku doručiť včas a na tento deň tak skoro rozhodne nezabudne. O svoj nevšedný pracovný zážitok sa, ako to už dnes chodí, podelil aj na internete. Jeho fotografie si vyslúžili 73-tisíc ľudí a takmer 30-tisíc zdieľaní.
Bohužiaľ, nevieme, ako zareagoval Akeho zamestnávateľ, ale rozhodne by si od neho zaslúžil pochvalu a možno aj lepšie finančné ohodnotenie. Veď, kde dnes nájdete takého odhodlaného zamestnanca, ktorý pre spokojnosť zákazníka a dobré meno firmy spraví (takmer) aj nemožné?