Od preventívnych opatrení sa pomaly upúšťa, čo okrem bežných ľudí veľmi pozitívne vníma aj gastro priemysel. Konečne sa sprístupňujú kaviarne, reštaurácie a iné stravovacie zariadenia, no svoje znovuotvorenie však musia brať veľmi zodpovedne. Stále totiž platí, že si ľudia musia udržiavať patričný odstup.
Niektoré podniky to vyriešili jednoducho – prelepili sedadlá, na ktorých sa nemá sedieť, lepiacou páskou. Sú tu však aj také, ktoré na to išli z kreatívneho konca a v zdanlivo negatívnej veci zbadali príležitosť, ako zákazníkom spríjemniť návštevu ešte o čosi viac. Siahli po plyšových zvieratkách, kartónových dinosauroch a mnohých iných srandičkách, o ktorých sme nedávno písali.
No a potom je tu Burger King. Samozvaný kráľ všetkých fastfoodov už od nepamäti ponúka skladacie papierové korunky, vďaka ktorým sa človek jediaci burger s tonou hranolčekov cíti aspoň trochu honosne. Pri tejto nečakanej príležitosti sa ich rozhodli zdokonaliť a spojiť tak príjemné s užitočným.
V Nemecku teda odštartovali kampaň s dvojmetrovými korunami na štýl „zlož si sám“ a zatiaľ sa zdá, že sa celkom uchytili. Minimálne je to určite šťastnejšie riešenie ako to talianske. V krajine cestovín a najlepšej pizze na svete sa totiž Burger King rozhodol držať ľudí od seba cibuľovým zápachom.
Do ponuky zaradil burger s názvom Social Distancing Whooper, ktorý obsahuje trikrát viac surovej cibule ako klasický Whooper. Určite to má svoj efekt, o tom niet pochýb… ale nasadiť si na hlavu korunu, ktorá momentálne už hraničí so sombrerom, je predsa len trochu gustióznejšie. Nie?
Tak či onak, dôležité je, že si reťazce rýchleho občerstvenia uvedomujú svoj vplyv, a v sekunde, ako im zákony dovolili otvoriť, sa nevykašlali na celú prebiehajúcu pandémiu. To by sme predsa nechceli.
Zdroj: BurgerKing / Twitter