Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Fantázii sa medze nekladú, hlavne, ak to poslúži na dobrú vec. Reštaurácie a podniky už síce môžu mať otvorené, no iba pri splnení niekoľkých podmienok, medzi ktorými je aj tá o dodržiavaní odstupu medzi zákazníkmi.

A aby nebola nuda a zároveň upútali pozornosť verejnosti, mnohé z nich zaviedli svojské opatrenia. Učinila tak i japonská kaviareň Izu Shaboten, o ktorej píše portál Unilad. Namiesto hostí u nich vysedávajú plyšové kapybary.

Kaviareň, ktorá sídli v zoologickej záhrade v japonskom meste Šizuoka, sa tak zaradila medzi mnohé iné prevádzky, ktoré vedia, ako zaujať. Na splnenie vládnych nariadení využila skutočne kuriózne bezpečnostné opatrenie.

View this post on Instagram

#カピバラと相席 #伊豆シャボテン動物公園 #森の動物レストランギボン亭 #ソーシャルディスタンス #カピバラと相席してソーシャルディスタンスをたもつ #ソーシャルディスタンスは大人のカピバラ2頭分の距離 #ソーシャルディスタンスは標準的なミナミコアリクイ2頭分 #フェネックなら6頭分くらい 伊豆シャボテン動物公園 「森のどうぶつレストランGIBBONTEI」カピバラと相席してソーシャルディスタンスを確保してます。 カピバラやレッサーパンダのぬいぐるみがお客様と相席することにより、その可愛らしさだけでなく客席のソーシャルディスタンス確保に貢献しています。 詳しくはこちら→レストラン https://izushaboten.com/news/5615/ 伊豆シャボテン動物公園 https://izushaboten.com/

A post shared by izu_shabotenzoogroup (@izu_shabotenzoogroup) on

Kapybary aj lemury

Jedna vec je, že plyšáky sú roztomilá náhrada ľudí, no podnik tak učinil hlavne z bezpečnostných dôvodov. Zvieratká posadené medzi zákazníkmi ich nútia dodržiavať povinné rozostupy. Zároveň tak miestnosť nevyzerá prázdna, keďže podniky majú kvôli týmto opatreniam aj obmedzené kapacity hostí.

Za stolmi sú usadené prevažne plyšové podobizne hlodavca menom kapybara, ktorý pochádza z Južnej Ameriky. Nie je to náhoda, toto zvieratko je totiž maskotom reštaurácie. Okrem neho sú v reštaurácii i plyšové žirafy, tigre a lemury.

Dvojmetrové odstupy

Vďaka plyšákom medzi sebou zákazníci dodržiavajú bezpečný odstup dva metre. Toto opatrenie má slúžiť aj ako povzbudenie, aby ľudia dodržiavali nariadenia vlády, ktoré sa týkajú sociálneho dištancu. Okrem toho v kaviarni pri vstupe nainštalovali dezinfekčný prostriedok na ruky a dôkladne dezinfikujú stôl, stoličky i samotných plyšákov zakaždým, keď sa pri stole usadia noví zákazníci.

Okrem tejto kaviarne v Japonsku zaviedli aj mnohé iné reštauračné či kaviarenské zariadenia podobné bezpečnostné opatrenia.

Burger King v Nemecku si na zachovanie povinných odstupov zadovážil takéto dvojmetrové koruny

V reštaurácii v Bangkoku robia ľuďom pri jedle spoločnosť kartónové zelené draky

Sharing: This Restaurant In Bangkok Uses Cartoon Dragon Dolls As Space Keepers For Social Distancing …

Gepostet von Miif Plus am Samstag, 23. Mai 2020

 

Majiteľ austrálskej reštaurácie sa rozhodol na prázdne miesta posadiť tieto kočky z kartónu

V holandskej reštaurácii pomáhajú dodržiavať rozostupy tieto „skleníky“

Vďaka plyšovým pandám sa zákazníci v tejto thajskej reštaurácii necítia osamelí, i keď sedia v poloprázdnom podniku

 Zdroj: Unilad


Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.