Mnohé spoločnosti začali vyrábať produkty, ktoré by nás mali počas nudných dní v karanténe zabaviť. Medzi obľúbenými sú puzzle. Nedávno sme písali o najväčších puzzle od Kodaku a o priehľadných puzzle. Tentokrát nové puzzle predstavila spoločnosť Heinz a sme si istí, že ich tiež nebude také jednoduché poskladať.
Výrobca kečupov sa rozhodol vytvoriť puzzle
Známy výrobca kečupov Heinz sa rozhodol ľudí v karanténe zabaviť tým, že vytvoril svoje vlastné puzzle. Ako sa vyjadril aj ich brand manager Brian Neumann, značka Heinz sa snaží ľuďom zakaždým vyčariť úsmev na tvári. Preto vytvorili puzzle, ktoré však majú jeden háčik.
Keďže sú puzzle, ako inak, inšpirované kečupom Heinz, ich motív je veľmi jednoduchý, čo aj sťažuje ich skladanie. Puzzle sú totiž jednofarebné, motívom je červená farba charakteristická pre ich kečup. „Možno to budú najpomalšie skladané puzzle,“ vyjadril sa hovorca značky.
Aj keď majú puzzle len 570 dielikov, zdá sa, že poskladať ich nebude také jednoduché. Červená “kečupová“ farba určite skladanie neuľahčuje.
Puzzle podarujú zopár šťastlivcom
Heinz sa rozhodol, že tieto puzzle rozdá 57 ľuďom z Kanady a ďalším 57 ľuďom zo 17 krajín po celom svete. Aby ľudia získali tieto puzzle, musia pod fotku na instagrame spoločnosti Heinz napísať, s kým by radi tieto puzzle poskladali. Z najlepších odpovedí Heinz následne vyberie výhercov.
Zdroj: Profimedia