Už dávno nie je nič nezvyčajné, ak má profil na sociálnych sieťach pes, mačka alebo akýkoľvek iný domáci miláčik. Nájdu sa aj profily, ktoré patria neživým predmetom, ako napríklad naberačke, prípadne ide o influencerov, ktorí existujú iba v online priestore.
Neživé osoby influencerom?
Nielen osoby, ale dokonca aj neživé zvieratá či predmety môžu byť influencermi. Skrátka, profil, ktorý má veľa sledovateľov a ľudia ho radi sledujú, je pre inzerentov atraktívny. Nezáleží na tom, či je za ním naozajstná osoba, alebo ide o niečo, čo existuje len v digitálnom svete. Keď môže byť influencerkou včela alebo umelá inteligencia, prečo nie aj Barbie?
Bábika Barbie influencerkou
Slávu na sociálnych sieťach môže žať doslova už ktokoľvek a čokoľvek. Medzi influencerské hviezdy sa pridala aj bábika Barbie. So svojimi 2,2 miliónmi sledovateľov stúpa na päty mnohým influencerom. Rozhodne sa Barbie nenecháva zahanbiť. Jej instagram vyzerá presne tak, ako by mal vyzerať profil úspešnej influencerky.
Momentálne sa počas karantény prispôsobuje rôznym trendom a ani ona nezaháľa. Pečie, presádza rastlinky a zabáva sa rôznymi online kurzmi.