Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Kúsok Times Square môže byť aj tvoj. Ľudia na prenajatej obrazovke púšťajú memes a iné kuriozity

Za 40 dolárov si môžeš kúpiť 15 sekúnd na jednej z najznámejších ulíc sveta.


Na čo by boli memes, ak by nemali žiadne publikum? Profily na sociálnych sieťach či skupinové čety sú prirodzeným prostredím, ktorým sa najčastejšie šíria. Občas sa nájde nejaký srandista, ktorý meme vytlačí a vyvesí ho na pracovisku, aby pobavil kolegov.

Ukazuje sa, že memes je možné so svetom zdieľať aj inými spôsobmi – napríklad pomocou veľkej obrazovky na jednej z najrušnejších a najznámejších ulíc sveta.

V srdci veľkomesta

Frekventované ulice amerických veľkomiest sú pokryté veľkoformátovými billboardmi, svetelnými tabuľami aj obrazovkami. Nie je to nič nezvyčajné. Jedna z veľkých obrazoviek na newyorskom Times Square patrí spoločnosti TSX Entertainment.

Na tomto zariadení sa často objavujú bežné reklamy propagujúce produkty, nové filmy či tvorbu hudobných hviezd. Obrazovka je výnimočná v jednom ohľade – TSX Entertainment dáva ľuďom možnosť za poplatok si zakúpiť niekoľko sekúnd premietacieho času.

Verejnosť má teda príležitosť za 40 dolárov získať 15 sekúnd času na obrazovke, ktorá je v každom momente pred očami niekoľkých stoviek ľudí. TSX Entertainment prevádzkuje dokonca aj livestream, cez ktorý môžeš sledovať, či sa na obrazovke neobjaví niečo nezvyčajné.

Tajomstvá najznámejších budov na svete, o ktorých si ešte nepočul

Mohlo by ťa zaujímať:

Tajomstvá najznámejších budov na svete, o ktorých si ešte nepočul

Daj človeku mediálny priestor a on bude zdieľať meme

Najväčšiu pozornosť na obrazovke TSX Entertainment vždy získajú memes. Na sociálnych sieťach kolujú zábery toho, ako sú ľudia na Times Square vystavení humorným videám, ktoré sú často spojené s rôznymi hrami či animovanými seriálmi.

Virálnym sa stalo odvysielané video, v ktorom Dr. Robotnik veľmi vulgárne nadáva hlavnej postave známej hry Sonic. Napriek tomu, že na sociálnych sieťach môžeme počuť aj audio, na Times Square zvuková stopa neodznela. Video v plnej kráse teda pochopili len tí okoloidúci, ktorí ho už predtým poznali.

Za skvelú investíciu štyridsiatich dolárov považuje používateľ Twitteru známy ako punkape svoje rozhodnutie odvysielať na obrazovke stupídny wojakovský edit Spongeboba.

Billboard si v priebehu júla opakovane prenajali hráči hry Pikmin, ktorí ľudí vyzývajú, aby si hru kúpili. Nestáva sa tak často, aby za reklamu hre platili fanúšikovia. Pikmin nadšenci sú zrejme najvernejší zákazníci TSX Entertainment a na obrazovke doposiaľ odvysielali množstvo rozmanitých klipov spojených s hrou.


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.