Aktualizované 13. 9. 2023
Práca kuriéra je pomerne hektická, a keď sa objednávky sypú jedna za druhou, človek si skrátka nevydýchne. Doplniť pitný režim či hodiť do seba bagetu sa dá aj počas šoférovania, no čo ak sa ozve volanie prírody? Na to našiel jeden český kuriér veľmi nešťastné riešenie.
Portál Dnes24 informoval o vskutku nechutnom prípade, na ktorý upozornil samotný zákazník. Tým bol český influencer Luboš Kulíšek. V piatok 8. septembra si s kamarátom cez aplikáciu Foodora objednali jedlo, ani v zlom sne by im však nenapadlo, čo sa s touto bežnou záležitosťou bude spájať. Video celého incidentu zverejnil Luboš na svojom Instagrame, neskôr ho ale zmazal.
Kuriér si uľavil rovno pri aute
„Mne sa teraz stala totálne bizarná vec,“ hovoril mladík vo videu. „Objednal som si jedlo z Foodory. Volal mi kuriér, išiel som dole vyzdvihnúť objednávku a prevzal som si ju. Išiel som hore, a keď som prišiel, tak na mňa Honza čakal s týmto videom.“ Video, na ktoré naráža, zachytáva spomínaného kuriéra v značne nelichotivej situácii.
Zamestnanec donáškovej služby močil rovno vedľa auta. „Pán kuriér prišiel a medzitým, ako som si prišiel po svoju objednávku, sa tu vyšť*l uprostred cesty. Logicky, mne sa teraz úplne nechce na tú objednávku siahať,“ dodáva a má pravdu. Po niečom takom by prešla chuť do jedla asi väčšine z nás. Luboš kontaktoval zákaznícku podporu, no nepochodil.
Kompenzácie sa nedočkal
„Písal som na podporu, že by som rád dostal späť peniaze. Odpoveď bola taká, že pokiaľ chcem vrátiť peniaze, musím vrátiť objednávku,“ vysvetlil. Tá však podľa influencera rovno letela do odpadkového koša. Situáciu postrehla aj samotná spoločnosť Foodora v Česku, ktorá poskytla nasledujúce vyjadrenie:
„Snažíme sa, aby to, čo robíme, prinášalo našim zákazníkom predovšetkým pozitívne emócie. Incident, ktorý sa odohral, považujeme za neprijateľný. Správanie kuriéra pred odovzdaním objednávky bolo nevhodné a úplne neprofesionálne. Takéto správanie nie je možné tolerovať, preto bola okamžite s dotyčným ukončená spolupráca.“
Po zverejnení nášho článku nám do redakcie zaslalo svoje stanovisko aj slovenské vedenie spoločnosti Foodora: „Reagujeme na nepríjemnú situáciu s kuriérom foodory, ktorý minulý víkend vykonával svoju potrebu na ulici a následne odovzdal objednávku zákazníkovi. Samotný incident sa odohral v Česku. Keďže sme jedna firma, slovenským médiám to nezabránilo k prevzatiu danej správy, ktorá nám momentálne reputačne škodí. Tento incident považujeme za neakceptovateľný. Zároveň k tejto situácii máme aj pochopenie, keďže v podobnej situácii, keď jednoducho „musíte“, sa ocitol asi každý z nás. To však neznamená, že ospravedlňujeme správanie daného kuriéra. Aj v takejto situácii sa dá správať dôstojne a mimo dohľadu verejnosti.„