Balíkoboxy a výdajné miesta sú pred blížiacimi sa Vianocami preplnené, preto kuriéri zásielky ukladajú do iných voľných. Ľudia si tak musia po svoje balíky chodiť na iné miesta, než zadali pri objednávke. Na problém poukázal portál tvnoviny.sk.
Ako uviedol nespokojný zákazník Peter, jeho balík presunuli na odberné miesto, kde sa nedalo platiť kartou (v pôvodnom odbernom mieste sa dalo) a jeho o tom neinformovali.
Niečo podobné sa stalo aj Dominike. Prišla jej správa, že balík bol presmerovaný z balíkoboxu na výdajné miesto, nie však ďaleko od pôvodnej lokality. „Človek si zaplatí konkrétne miesto pre nejaký konkrétny dôvod a oni to pošlú úplne inde,“ povedala pre portál Kristína.
Kuriérske spoločnosti sa ospravedlňujú
Portál tvnoviny.sk oslovil niekoľko kuriérskych spoločností. Viaceré z nich potvrdili, že balíky premiestňujú kvôli nedostatku miesta. Zároveň sa za komplikácie a znížený komfort ospravedlňujú.
Kuriérske spoločnosti však očakávajú, že začiatkom nového roka by sa mala situácia upokojiť. Dovtedy však prosia Slovákov o zhovievavosť.