Na internete nájdete rôzne šialené príbehy, pri ktorých len dumáte nad tým, ako sa to mohlo stať. Podobne je to aj v prípade Dušana, ktorému sa prihodilo niečo, čo asi nikdy nečakal. Ako informujú TV Noviny, z obchodu si kúpil iPhone, no namiesto neho mu prišla čokoláda.
Dušan Schiffer si objednal z obchodného domu Nay niekoľko vecí, vrátane mobilu iPhone. Natešený otvoril balík, veď kto by sa nepotešil z nového telefónu, však? Nuž, vytriezvenie prišlo veľmi rýchlo. Keď otvoril balík, tak namiesto vysnívaného iPhonu si tam našiel iba čokolády.
Všetko sa začalo, keď mu volal kuriér z firmy Gebrüder Weiss. Dušan nebol doma, tak ho poprosil, aby prišiel až na ďalší deň. Práve vtedy začal tento nepodarený vtip.
Zo začiatku bolo všetko v poriadku
Keď sa dopracoval k svojej objednávke, tak plný radosti začal odbaľovať veci. Všetko bolo v poriadku, až do momentu, keď išiel rozbaliť telefón.
„Totálna facka a z pekného dňa úplný úpad. Namiesto mobilu tam bola len čokoláda s páskou Nay,“ hovorí naštvaný Dušan.
Vzápätí kontaktoval kuriéra a následne aj políciu. Podal trestné oznámenie a snažil sa všetko hneď telefonicky riešiť. Vypytovali sa ho ohľadom zásielky, ako prišla, či bola otvorená a podobné otázky, nedozvedel sa však nič podstatné a nezistil, čo bude ďalej.
Do riešenia prípadu sa zapojila aj polícia v Želiezovciach, tá prijala trestné oznámenie vo veci podozrenia z prečinu podvodu. Údajne ide o ojedinelý prípad.
„Poškodený si cez danú internetovú stránku objednal mobilný telefón, pričom mu bol kuriérskou spoločnosťou doručený balík, v ktorom sa nachádzali tri kusy čokolád. Týmto konaním vznikla poškodenému škoda na majetku vo výške 1 088 eur,“ uviedla hovorkyňa Krajského riaditeľstva PZ v Nitre Jana Šinková.
Nakoniec dostal nový telefón
Spoločnosť Nay dala vraj nedoručený telefón sledovať, Dušan preto čakal, že keď ho nájdu, tak sa mu ozvú. Nakoniec sa tak nestalo.
„Až 19. januára mi volali, že posielajú nový kus. Pritom mi však nedali informácie, či sa vinník našiel. Volal som opäť aj na políciu, nakoľko ma zaujíma, že z ktorej strany prišlo ku chybe. Bohužiaľ, ani polícia žiadne bližšie informácie ešte nemala,“ uvádza Dušan.
Zároveň poznamenal, že na obchod sa vlastne ani veľmi nehnevá, len by rád vedel, že čo sa s mobilom, ktorý si objednal, stalo.
Nakoniec prišla predsa len náhrada. Zamestnanec priamo z Nay mu priniesol nový mobil. Dušan si na základe predošlých skúseností dal radšej poriadny pozor a balík rozbalil priamo pred očami zamestnanca. Prešiel si obsah balenia, či tam je všetko a či telefón funguje. Pre istotu si dokonca spravil aj fotky, keby náhodou. Asi by si to spravil aj ty, keby si si kúpil iPhone, ale prišla by ti čokoláda.
„Stále ma však zaujíma, kde to pochybilo a dôvod celej krádeže. Predať ten telefón daný človek nemôže, lebo faktúru mám ja. Zapnúť tiež nie, lebo podľa IMEI a sériového čísla ho polícia a Nay nájde. Svojím spôsobom má úplne nepoužiteľný telefón a úplne zbytočné starosti aj problémy,“ vysvetľuje Dušan.
Kde telefón nakoniec skončil?
Doteraz nie je známe, ako a prečo sa tento incident stal. Všetko naznačuje tomu, že vinník sa stále nepozná. Ako uviedla hovorkyňa Nay Anna Olvecká, ide o naozaj bizarnú situáciu. Obchod sa zákazníkovi ešte raz ospravedlňuje. Okrem toho uviedla, že spoločnosť má viac ako 1 200 zamestnancov a hoci ich výber je prísny, tak stať sa môžu aj takéto nepríjemné prípady.