Vodka Czechoslovakia prišla so skutočne originálnou a vtipnou kampaňou, ktorá zábavným spôsobom využíva spoločnú česko-slovenskú históriu a jedinečný vzťah našich dvoch národov.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Pravidlá sú jednoduché – každý mesiac Vodka Czechoslovakia uverejní na svojom Facebooku názov drinku. Názvy sú čerpané zo sveta športu, kultúry, histórie a zemepisu Česka a Slovenska. Ide o drink, ktorý zatiaľ neexistuje, ale fanúšikovia na Facebooku majú príležitosť to zmeniť! Do komentárov môžu pridávať ingrediencie, ktoré by sa k danému názvu hodili a vytvorili by parádne pitie. Navyše, hlasovaním sa zapájajú do súťaže o atraktívne ceny!

Pri výbere ingrediencií neexistujú takmer žiadne hranice a v hre sú aj poriadne nechutnosti. Len to nesmie byť niečo, čo konzumenta na mieste zabije. Najšialenejšie nápady sú vybrané do videa, kde sa o ich realizáciu postará profesionálny barman Ben, a roly pokusného králika sa zhostí obľúbený youtuber a moderátor Draho.

CZECHOSLOVAKIA VODKA
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Témou druhého videa zo série sa stal legendárny český hrad Karlštejn. Karlštejn, ktorý je symbolom hrdých českých dejín, stáročia ukrýval české korunovačné klenoty a vzácne relikvie.

Keď máme majestátny hrad previesť do podoby drinku, potrebujeme niečo tradičné, silné, ale aj romantické. Ktorou prísadou sa lepšie podarilo vyčarovať kráľovskú atmosféru – čiernym uhlím alebo škoricou? Odpoveď na otázku nájdeme v nasledujúcom videu!

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Tento obsah vznikol v spolupráci s KARLOFF s.r.o.


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné