Niektoré značky investujú veľké peniaze do marketingových kampaní a reklám, ktoré vôbec neplnia svoj účel a v konečnom dôsledku spotrebiteľa len otravujú. Pritom najlepšia reklama je tá, ktorá prichádza nenútene a spontánne. Jasným dôkazom je žilinská treska, ktorá sa takto vtipne a trefne činila pod našou internetovou výzvou.
Niekoľko týždňov dozadu sme sa fanúšikov prostredníctvom výzvy na našich sociálnych sieťach opýtali, aké bežné veci ešte nikdy nerobili. Odpovedí sa nahromadili stovky. Padli klasiky o (ne)sledovaní seriálu Game of Thrones, nejaké tie nechutné kuriozitky, o ktorých radšej pomlčíme a v neposlednom rade si našli miesto aj tí, ktorých priznania nejednému Slovákovi trhajú žily.
Hovoríme o ľuďoch, ktorí nikdy nejedli tresku. Tú lahodnú majonézovú pochutinu, ku ktorej vždy natlačíš desať rožkov, aj keď ti gombička na nohaviciach hovorí, že by si nemal. Ale čert to ber, pretože to je pekelne dobré. Je ťažké predstaviť si, že ešte existujú ľudia s trvalým bydliskom v našej malebnej domovine, ku ktorým sa nedostala. A predsa.
Zvláštne to však neprišlo len nám a ostatným ľuďom v komentároch. V pomykove ostali aj samotní výrobcovia vychýrenej slovenskej klasiky. Zareagovali však pohotovo a v mene celej spoločnosti Ryba Žilina venovali „tresky neznalým“ fanúšikom z našej výzvy úvodný balíček do majonézového raja v podobe niekoľkých balení tresky.
Milé gesto Ryby Žilina sa stretlo s ešte milšou odozvou. „Vy ste pekné zvieratá! Pochvala vášmu komandu!“ reagoval na nečakanú výhru jeden z obdarovaných šťastlivcov. „Haha, odpadnem. Ste perfektní!“ odpovedala zase ďalšia slečna. Spolu s obdarovanými sa tešíme aj my, pretože u nás v redakcii pevne veríme, že nikto by nemal zomrieť bez toho, aby tento mňamózny počin aspoň raz okoštoval.
O niekoľko dní neskôr si chutné balíčky našli cestu k svojim novým majiteľom. Keďže sme redakcia plná zvedavcov, nemohli sme si ich reakcie nechať ujsť, preto sme kontaktovali Rybu Žilina a chceli sme vedieť, ako boli výhercovia spokojní. Ako teda dopadla prvá koštovka?
Niekomu sa podarilo objaviť nové chutné raňajky
Niekomu neulahodila, no potešila aspoň hladného manžela
Priateľ, pre ktorého bola treska len ryba s majonézou, tiež zistil, že také prosté to nie je. Podiel na tomto však nemala len Ryba, ale aj jeho vytrvalá polovička.
Aj tu sa treska dočkala chvály
A posledný pán na holenie svoje „poprvé“ zdokumentoval na videu, takže si jeho reakciu môžete pozrieť na vlastné oči.
[fvplayer id=“6″ width=“400″ height=“712″]
Nám v redakcii už neostáva iné, len dodatočne popriať dobrú chuť. A to nielen treskožrútom, ale úplne všetkým, ktorým sa pri tomto článku začali zbiehať slinky a už len čakajú, kedy skončí, aby sa mohli ísť „pošpárať“ v chladničke. 🙂
Žilinská treska svoje „obete“ povyberala pod týmito našimi výzvami na facebooku a instagrame:
https://www.facebook.com/emefka.sk/photos/a.306333829577931/1128118164066156/?type=3&theater
https://www.instagram.com/p/BwXcbPRHbpd/
Tento obsah vznikol v spolupráci s Ryba Žilina spol. s r.o.