Andrej Danko pripravuje vtipné tričká o jeho incidente so semaforom. Slováci pre to nemajú pochopenie

Predseda SNS neodhadol nálady verejnosti.


Vyzerá to tak, že predseda SNS Andrej Danko pripravuje svoj vlastný merch. Na instagramovom účte jeho partnerky Sylvie Šulíkovej sa objavila fotografia, na ktorej dvojica pózuje v podobných tričkách.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Ona má na tričku nápis „noačo“, on má tričko „R.I.P. semafór“ (áno, má to s chybou). V popise príspevku sa Šulíková pýta, či by sme chceli takéto tričká. Väčšina komentujúcich sa zhoduje v názore, že nie, nechceli.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

„Robiť si srandu z toho, že mohol niekoho kľudne zabiť, mi príde dosť od veci,“ znie najlepšie hodnotený komentár pod príspevkom. „Sorry, Sylvi, ale toto je tak nechutne drzé, že reálne neverím vlastným očiam, že človek ako Ty vôbec dal toto na net,“ pridáva sa ďalšia komentujúca.

Ľuďom s morálkou nesmierne prekáža predstava, že niekto bude zarábať na porušovaní pravidiel cestnej premávky a ohrozovaní druhých. Znie to neuveriteľne, ale v krajinách s existujúcou politickou kultúrou by Dankov incident so semaforom bol dostatočným dôvodom na stiahnutie sa z verejného života.

Prípad, ktorý dodnes nebol uspokojivo objasnený, sa nedá jednoducho otočiť na žart s tým, že „veď sa nikomu nič nestalo a ešte som aj ulicu pozametal, haha“.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Určite si prečítaj:

Odovzdávajú telefóny do spoločného boxu: Na Slovensku vznikol unikátny projekt, ktorý sa inšpiruje trendom zo zahraničia

Tí, čo si toto uvedomujú, príspevok zbombardovali komentármi, v ktorých Danka a Šulíkovú naozaj nešetria. Ich spoločný pokus o ryžovaní na autonehode nazývajú drzosťou a nechutnosťou. Viac ako 90 % komentárov je negatívnych.

V príbehoch sa na profile objavili aj ďalšie návrhy tričiek. Ide prevažne o známe Dankove výroky ako „ja si to užívam, ja sa cítim dobre“, „chskym, chsčím?“, „ja v živote nepoužívam papier, keď čítam“, alebo ikonické „žiaden človek nedokáže dať toľko lásky človeku, ako dokáže dať len človek človeku“.


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné