Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Nová hra vyzerá spočiatku ako vtip, ale nie je. Naozaj ide o novú verziu hry Monopoly. Vo firme Hasbro si poriadne uleteli, keď túto hru vymysleli. Cieľom hry je namiesto nakupovania imaginárneho majetku, zbieranie zážitkov.

Už samotné balenie hry napovedá, že to bude sranda. Na obale nechýbajú bicykle, avokáda a aj samotný strýčko, maskot hry vyobrazený na obale, je trochu iný. Má na sebe okuliare a nechýba kelímok s kávou so sebou. Na krabici je jasný odkaz: „Zabudnite na nehnuteľnosti. Aj tak si ich nemôžete dovoliť.“

Zážitky, ktoré v hre zbierate, zahŕňajú aktivity ako cestovanie, návštevy vegánskej reštaurácie či spanie na gauči u kamaráta. Kto nazbiera najviac zážitkov, hru vyhráva. Aj samotná cena tejto hry, ktorá je 19,82$ (cca 17€) odkazuje na rok 1982, od ktorého sa ľudia radia do generácie mileniálov. Niektorých mileniálov hra pobavila a iných doslova urazila.

„Vytvorili sme Monopoly for Millennials, aby sme fanúšikom poskytli zábavnú hru, ktorá umožní mileniálom oddýchnuť si od skutočného života a smiať sa naozajstným skúsenostiam a herným políčkam, ktoré sa môžu na nich vzťahovať. Keďže mnohí z nás sú mileniáli, rozumieme zdanlivo nekonečným bojom a hlúpemu zovšeobecňovaniu, ktorému môžu takíto ľudia čeliť. Je jedno či si vloger, milovník emoji alebo predávaš eko sójové sviečky, Monopoly pre mileniálov je ako stvorené pre teba!“ opisujú hru tvorcovia z firmy Hasbro.

A aký majú názor na hru samotní mileniáli?

„Existuje Millennial Monopoly… hádam, že herné komponenty sú iPhone, avokádo, fľaša remeselného piva, čiapka, meme, legíny a účet od študentskej pôžičky.“

„Ľudia. Nakoniec som našla obchod s #MillennialMonopoly na sklade. Ako mileniál si myslím, že je to skvelé. Kto chce hrať? (a lol všetkým, ktorých táto hra urazila. Neberte to tak vážne!)“

„Neviem, čo je zábavnejšie:
a) Monopoly pre mileniálov
b) Mileniáli naštvaní pre Monopoly pre mileniálov“

„Najväčšia sranda je, že my si túto debilnú hru ani nemôžeme dovoliť.“

„Hasbro, môžete mi poskytnúť URL na oficiálnu stránku Hasbro s Monopoly pre mileniálov, kde kydáte na moju demografickú vekovú skupinu, pretože baby boomers spôsobili ekonomickú katastrofu, pre ktorú sme finančne impotentní na dekádu? Vďaka!“

„Prisahám, že Monopoly pre mileniálov je tá najpovýšeneckejšia hra, aká kedy vznikla. Sme na mizine a nie je to naša vina, nechajte nás na pokoji.“ 

Zdroj: independent.co.uk
Titulná fotka: youtube.com/Clownfish TV


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.