Módna značka Fendi nedávno uviedla na trh svoj, povedzme to slušne, výnimočný šál. Vytvorili ho vo viacerých farebných prevedeniach, no práve ten v telovej farbe vyzerá dosť nešťastne.
Šál v hodnote 750 libier totiž mnohí prirovnajú k ženskej vagíne. Je to spôsobené tým, že je telovej farby a je doplnený akousi kožušinou, ktorá vyzerá ako… bobor. Zdá sa, že produktová fotografia, ktorá je zverejnená na webe módneho predajcu tomu veľmi tiež nepomáha. Šatka je naskladaná tak, že si ju snáď každý asociuje s vagínou. Na skutočnosť upozornil na Instagrame módny blog Diet Prada.
Šatka je dostupná v ďalších dvoch farebných prevedeniach. V modrej a červenej, chvalabohu nepodporuje tak veľmi ľudskú predstavivosť, ako tá v ružovej.
Módna značka nie je prvá, ktorá tento rok čelí výsmeškom, či kritike kvôli zle nafotenému produktu. Jednou z nich bolo aj H&M, keď do mikiny s nápisom “Coolest monkey in the jungle“ obliekla malého chlapca tmavej pleti, čo okamžite spôsobilo obrovskú vlnu kritiky.
Mnohí sa domnievali, že to značka spravila naschvál, lebo v ostatných mikinách boli deti s bledou pokožkou. Obľúbený predajca sa tak mohol jednoducho vyhnúť škandálu, keby deti v mikinách vymení. Žiaľ, to sa nestalo a oheň bol na streche. Táto fotografia má na svedomí viacero zdevastovaných prevádzok módneho reťazca.
Ďalším zo značiek, ktorá pocítila kritiku bol Asos, ktorý na svojom e-shope ponúkal choker na krk. Ten vyzeral ako opasok, čo v kombinácii s výrazom modelky na fotografii mierne asociovalo samovražedný podtón obrázka.
Zdroj: designtaxi.com
Titulná fotka: Fendi / Dan Cook, Unsplash