Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Nedeľa 24.11.2024
sk
Emília
cz
Emílie
, Emilia

Čarovná vianočná reklama od Telekomu roztápa srdcia divákov. Vytvorili ju Slováci, mieri do sveta

Slovenská reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi vytvorila pre Telekom dojímavú vianočnú kampaň.


Slovenská reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi vytvorila pre Telekom výnimočnú vianočnú kampaň, ktorá sa bude vysielať v desiatich európskych krajinách. Ide o magický príbeh dvoch svetov, ktorý prináša dôležité posolstvo o prekonávaní bariér a hľadaní porozumenia.

Príbeh, ktorý spája rozdelené svety

Hlavnými hrdinkami reklamného spotu sú dve dievčatá žijúce v odlišných svetoch, ktoré delí sklenená stena. Napriek viditeľným rozdielom medzi nimi vznikne silné priateľské puto. Kampaň s názvom „Kde končia bariéry, vznikajú spojenia“ prichádza v čase, keď sa spoločnosť javí byť viac rozdelená než kedykoľvek predtým.

„Rozprávkový príbeh vianočnej kampane prináša sviatočnú atmosféru a motivuje ľudí k lepšiemu správaniu,“ vysvetľuje Petra Novotná zo Slovak Telekom. Podľa Jaroslava Vígha z MUW Saatchi & Saatchi je hlavným cieľom kampane povzbudiť ľudí, aby dali šancu aj tým, s ktorými majú zdanlivo neprekonateľné rozdiely.

Od kontroverzií k uznaniu

Tohtoročná kampaň prichádza rok po kontroverznej vianočnej reklame, ktorá vyvolala rozporuplné reakcie verejnosti. Spot, ktorý mal pôvodne šíriť posolstvo o tolerancii a rešpekte, sa stal terčom kritiky najmä konzervatívnej časti verejnosti.

Hlavným tŕňom v oku sa stal použitý výraz „sper**e“, ktorý mnohí považovali za nevhodný pre detských divákov, ako aj údajná propagácia LGBTI+ ideológie. Situácia vyústila až do vytvorenia petície a viac ako 50 sťažností na Radu pre reklamu. Reklama tak v predvianočnom období rozdelila spoločnosť a vyvolala intenzívnu diskusiu o hraniciach reklamnej tvorby a tradičných hodnotách.

Zatiaľ čo minuloročný spot čelil veľkej kritike, nová kampaň sa stretáva s o to viac pozitívnym ohlasom. Za úspechom stojí hviezdny produkčný tím vrátane uznávaného nemeckého režiséra Alexa Feila a trojnásobného oscarového víťaza Marka Couliera, ktorý mal na starosti masky. Hlavné úlohy stvárnili mladé britské herečky Molly McLaine a Bumble Clark. Spot sa bude šíriť v 10 rôznych krajinách prostredníctvom televízie, online médií a sociálnych sietí.

Tento rok sa Telekomu podarilo vytvoriť reklamu, ktorá nielenže prináša silné posolstvo o spájaní ľudí, ale svojou kvalitou sa radí k špičkovým európskym reklamným produkciám.

Odporúčame prečítať:

Vojna policajtov na televíznych obrazovkách bude iná. Čo viac v nej ukázali?


Tagy:

Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.