Veľkolepá kráľovská svadba, ktorá sa konala uplynulý víkend, so sebou priniesla okrem množstva vtipných okamihov, ktoré nám bude internet ešte nejaký ten deň spolu s fotkami mladomanželov pripomínať, aj priestor pre kreativitu väčších či menších firiem. O Harrym a Meghan jednoducho vedel chtiac-nechtiac každý a tohto faktu sa pri promovaní svojich produktov chytil aj známy reťazec s nábytkom a bytovými doplnkami, Ikea.
Firma, ktorá je vo všeobecnosti svetu dobre známa svojim tvorivým prístupom, sa tentokrát rozhodla verejnosť pobaviť propagáciou svojich dvoch produktov s odkazom na kráľovskú svadbu. V prvom prípade išlo konkrétne o stoličku s názvom Harry, ktorú si s vtipným popisom „Ani kráľovská svadba nezabráni tomu, aby ste si HARRYho mohli vziať aj vy,“ zaručene všimli široké masy zákazníkov.
Na facebookovej stránke sa deň po kráľovskej svadbe objavil ešte jeden vtipný príspevok, propagujúci súpravu dóz, ktorý hlásal, že zvyšky sú súčasťou aj toho kráľovského života a najlepšie, čo s nimi môžeš spraviť, je pekne si ich zabaliť a strčiť na horšie časy do chladničky, prípadne mraziaku. Nuž, kreatívny marketing dnes hýbe svetom a všetci dobre vieme, že s humorom to ide vždy ľahšie! 🙂
Titulná fotka: Ikea