Slovenský obchodný reťazec Kaufland sa stal virálnym hitom na sociálnych sieťach vďaka sérii TikTok videí, v ktorých hlavnú úlohu hrá charizmatická predavačka Anička. Jej prirodzený šarm a používanie moderného slangu si získali srdcia státisícov Slovákov naprieč všetkými generáciami.
Z predavačky internetovou hviezdou
Video s Aničkou, v ktorom používa populárne slangové výrazy ako „GOAT“ či „besties“, zaznamenalo za necelé dva týždne viac ako 3 milióny pozretí na TikToku a Instagrame. Anička sa v ňom prechádza po predajni, komunikuje svojím jedinečným štýlom a používa výrazy typické pre Generáciu Z.
Úspech prekvapil aj tvorcov
Za úspešnou kampaňou stojí agentúra Respect APP, ktorá pre Kaufland vytvára obsah na TikTok od roku 2021. Videá s Aničkou získali pozornosť aj známych slovenských influencerov vrátane Fera Jokea či Milana Bez Mapy.
Séria videí sa rozrástla o ďalšie časti, kde sa k Aničke pridala jej kolegyňa na spoločnú kávu, či dokonca známa tvár slovenského šoubiznisu Nora Kabrheľová. Neočakávaný úspech kampane potvrdzujú tisíce pozitívnych komentárov, kde ľudia oceňujú najmä autentickosť a humor.
Vďaka viralite videí si Anička získala takú popularitu, že si založila svoj vlastný TikTok účet „Babka z Kauflandu“, kde môžu jej fanúšikovia sledovať ďalšie príspevky. Kaufland tak dokázal, že aj obchodný reťazec môže úspešne komunikovať s mladou generáciou prostredníctvom sociálnych sietí, ak zvolí správny a autentický prístup.