Vianoce sú už skoro tu a je čas usídliť sa v kuchyni a započať prípravu vianočných pokrmov. Každý má ten svoj obľúbený. Opekance, kapor, údené mäso a klobásky sú klasika, avšak na väčšine vianočných stolov nájdeme vždy kapustnicu a zemiakový šalát. Niektorí ľudia ale nemajú čas pripraviť ani tieto pochutiny. Buď nemajú čas, chuť, alebo sú jednoducho leniví. Niektorí podnikatelia sa, samozrejme, tejto šance chytili a ako informuje web Pluska, je medzi nimi aj slovenská influencerka a podnikateľka Zuzana Plačková.
Zuzana Strausz Plačková sa do povedomia slovenskej spoločnosti dostala v roku 2012 vďaka reality šou Hotel Paradise. Po skončení šou sa okamžite zapojila do verejného života a započala svoj vzostup. Sociálne siete, podnikanie, kontroverzie a všetko možné využívala vo svoj prospech.
Dnes je Plačková už ustálenou figúrou hlavne v mediálnom a podnikateľskom priestore. Vo svojom repertoári má kopu netradičných produktov. Podnikateľka má na svojom konte obchod s oblečením, niekoľko kaviarní, salón krásy, ale aj internetový obchod plný kozmetiky a hygienických potrieb. Nedávno sa rozhodla, že vstúpi aj do gastro sektora.
Zuzana Plačková a jej nový produkt
Po vstupe na gastro scénu s vlastnými čipsami, sladenými nápojmi a potom aj párkami pod menom jej syna Diona ju jej podnikateľský um zaviedol až do vianočných kuchýň. Po novom sa totižto pokúša „zarobiť na lenivosti“ niektorých ľudí. Do predaja totižto vstupujú ošúpané varené zemiaky s názvom „Rýchla gazdinka by Plačková„.
„Ak ste si mysleli, že konečne pred Vianocami skončia moje nové produkty, tak práve v tejto chvíli nastupuje na scénu Rýchla gazdinka, ktorú si už dnes budete môcť zakúpiť. Garantujem vám, že váš vianočný šalát nikdy nebol taký chutný a tak rýchlo pripravený,“ predstavila svoj produkt na Instagrame.