Poľská sieť drogérií Hebe pokračuje v expanzii na slovenskom trhu. Po úspešnom vstupe do Bratislavy otvorila svoju druhú predajňu v Prešove, čím významne rozširuje svoje pôsobenie na našom území. Téme sa venoval aj portál Techbyte.
Strategická expanzia na východ
Nová predajňa Hebe našla svoje miesto v obchodnom centre Eperia v Prešove. Ide o významný krok v stratégii spoločnosti, ktorá sa snaží postupne pokryť celé územie Slovenska. Prvá predajňa, ktorú otvorili na jeseň minulého roka v bratislavskej Eurovei, si už získala priazeň zákazníkov.
„Naším cieľom je priniesť kvalitné produkty za dostupné ceny aj slovenským zákazníkom,“ uvádza spoločnosť vo svojom vyhlásení. Hebe, ktorá patrí pod krídla medzinárodnej korporácie Jerónimo Martins, má v Poľsku už vyše 300 kamenných predajní a úspešný e-shop s viac ako 20-tisíc kozmetickými produktmi.
Nová konkurencia pre etablované značky
Vstup Hebe na slovenský trh predstavuje významnú výzvu pre existujúce drogistické reťazce ako dm drogerie markt, 101 Drogérie či drogérie Teta. Situácia na trhu sa ešte viac zdramatizuje s plánovaným príchodom nemeckej drogérie Müller. Tá avizovala otvorenie svojej prvej slovenskej predajne v tomto roku.
Müller, ktorý je v Nemecku tretím najväčším drogistickým reťazcom, je slovenským zákazníkom známy najmä z pohraničných oblastí s Rakúskom a Maďarskom. „Chceme osloviť slovenských zákazníkov širokou ponukou kvalitného tovaru a bohatými skúsenosťami z európskeho trhu,“ informovalo komunikačné oddelenie Müller.
Zaujímavosťou je, že Hebe zdieľa rovnakého majiteľa s obchodným reťazcom Biedronka. Tá taktiež plánuje v blízkej budúcnosti vstúpiť na slovenský trh. Očakáva sa, že prvé predajne Biedronky by sa mali otvoriť už v prvej polovici tohto roka.