Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 17.1.2025
sk
Nataša
cz
Drahoslav

Koniec skvelému oblečeniu. Unikátna slovenská značka zatvára všetky svoje obchody

So zákazníkmi sa lúči po 10 rokov aktivity.


V roku 2015 prišla do Bratislavy už dnes Slovákom známa značka, ktorá so sebou priniesla unikátny nápad. Nejeden človek sa zamýšľa nad tým, ako čo najlepšie ušetriť peniaze. S takýmito myšlienkami prichádzajú do hry aj sekáče. Nosené oblečenie eventuálne nájde svojho nového majiteľa a značka NOSENE dokázala túto výmenu sprostredkovať perfektne. Ako ale uvádza web Dnes24, značka NOSENE po 10 rokoch končí. Zatvára všetky svoje obchody.

Značka NOSENE sa naprieč týmito rokmi snažila zmeniť koncept second-handov. Nejeden zákazník sa zamiloval do kvality ich služieb a oblečenia, a tak si značka získala veľkú zákaznícku základňu. „Milí zákazníci, priatelia, podporovatelia – ďakujeme za 10 rokov s vami, zatvárame predajne NOSENE,“ uvádza obľúbená značka.

„Rozhodnutie, ktoré sa pri srdcovom projekte nerodilo ľahko, avšak pri zhodnotení aktuálneho vývoja nielen v našom segmente, sme prijali rozhodnutie po desiatich rokoch zatvoriť všetky naše predajné kanály,“ vysvetľuje značka.

Koniec značky NOSENE

Obľúbený second-hand najprv 15. januára zatvoril svoj e-shop a v posledný januárový deň navždy zatvorí aj predajňu v Bory Mall. 21. marca potom skončí aj predajňa na Obchodnej 48 v Bratislave. Blíži sa teda jej definitívny koniec.

Mohlo by ťa zaujímať:

Nakupuješ v sekáčoch? Lekári varujú, na toto si dávaj pozor

Ako však vedieť, kedy skončiť a odísť? Je to umenie. Nie vždy vieme odhadnúť správny moment, keď sa tak rozhodneme, je dôležité nebáť sa toto rozhodnutie spraviť a ukončiť svoju cestu so cťou a najlepšie, ako je to v danej chvíli možné. Nezutekať zbabelo, ale dotiahnuť veci do úspešného záveru,“ dodáva NOSENE. To ponúkalo okrem nosených vecí aj produkty lokálnej výroby.

„Uvedomujeme si prínos, ktorý #nosene tvorilo v prevádzkach a bol v možnostiach zjednodušovať udržateľné rozhodnutia zákazníkom a zachrániť stovky ton oblečenia pred tým, než by skončili v koši,“ uvádza značka.

Zákazníci však o ikonickú značku kompletne neprídu. „NOSENE ako značka zatiaľ nekončí, pokúsime sa tému udržateľnosti rozvíjať ďalej v iných formách akými sú swapy, prednášky, workshopy či upcykling kolekcie Renewals. Uvidíme, čo budúcnosť priniese. Teraz ďakujeme za túto cestu,“ zakončila firma.


Tagy:

Šimon Patkoš
Svoju písaciu púť som začal už na strednej škole, avšak do sveta textu som sa poriadne ponoril až na vysokej škole, kde som vyštudoval filmovú scenáristiku a dramaturgiu. Najviac sa vo svojich článkoch zameriavam na filmové témy, ale neohrdnem aj originálnymi historickými a ľudskými príbehmi.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.