Legendárny nemecký reťazec Lidl je späť. Určite si počas leta zazrel niekoho, kto sa prechádzal v šľapkách značky Lidl. Možno nemal šľapky, ale plavky, možno iba tričko. Móda vo farbách obľúbeného reťazca si vzala naše ulice útokom. Hneď bolo z pohľadu jasné, kto je skutočný módny dravec. Ako ale informuje web Interez, po novom sa môžeš tešiť aj na ďalšie kúsky z tejto extrovertnej kolekcie.
Po novom totižto do sveta módy vstupujú aj dámske lodičky značky Esmara. Tie vyzývajú tie najvernejšie zákazníčky, a možno aj najvernejších zákazníkov, aby preukázali svoju lásku k reťazcu cez nosenie tejto módnej dokonalosti. Lidl sa neraz stavia k aktuálnym situáciám veľmi vtipne, tieto Vianoce dokonca na svet priniesol oponenta ikonického Coca Cola kamióna.
Predošlými módnymi kúskami sa venoval viac pánskemu osadenstvu svojich zákazníkov, teraz sa obracia na dámy. Štýlový pár lodičiek v žltej, červenej a modrej trikolóre by mal dekorovať každú jednu zbierku dámskych topánok. E-shop obľúbeného reťazca ponúka lodičky v dvoch farebných verziách. Jedna verzia je v dominantne červenej farbe, druhá zas v dominantne modrej.
Lidl a jeho lodičky
Podpätok je ale v oboch prípadoch žltý, odkazujúc na žltú farbu spájajúcu sa so značkou Lidl. Červená verzia sa bude hodiť aj fanúšikom gigantu s rýchly občerstvením McDonald’s. Jeho identita sa taktiež nesie v červeno-žltých odtieňoch. Lidl však drží lodičky v dvoch farebných verziách preto, lebo tretiu farbu skryl do vnútra topánky.
Lodičky sú na e-shope reťazca dostupné v prívetivej cene 14 eur a 99 centov. Lidl sľubuje „vysoký komfort“, 8-centimetrový podpätok a produkt prezentuje ako „farebné lodičky na každú príležitosť“. Výrobok sa skladá z textilnej stielky, podrážky z TPR (termoplastický kaučuk) a vlepenej vložky z polyuretánu.
Reťazec sa lodičkami pravdepodobne zásobil dostatočne, keďže sa ešte nestihli vypredať. Záujem o tento netradičný druh topánok však určite nestagnuje. Zanedlho uvidíme, ako sa už nielen páni prechádzajú v Lidl oblečení a topánkach, ale aj dámy.