Na príchod lacného reťazca z Poľska sa vyčkáva už dosť dlho. Každý týždeň sa objavujú nové informácie o nových potenciálnych pobočkách, no zároveň sa zjavujú aj pochybnosti o tom, či sa pobočky Biedronky vôbec otvoria načas. Otvorenie prvých predajní by sa malo odohrať takpovediac v najbližších dňoch. Na pracovných portáloch zatiaľ pribúdajú ďalšie a ďalšie pracovné ponuky. Ako informuje web Interez, Biedronka teraz vystavila ďalšie ponuky, ktoré však nie sú úplne jednoznačné.
Žeby Biedronka použila podobnú náborovú stratégiu ako pri inej obci v blízkosti hlavného mesta? Už dlhšie po internete koluje informácia, že diskont plánuje otvoriť predajňu aj v obci neďaleko Bratislavy. Pôvodne malo ísť o Chorvátsky Grob, pričom krátko nato došlo k zmene lokality na neďaleký Slovenský Grob. Ďalšie príležitosti na seba dlho nenechali čakať vrátane manažmentu do predajne v Chorvátskom Grobe. Ľuďom však táto dvojitá ponuka nejako nezaváňa.
Dalo by sa povedať, že ide o veľmi chaotickú komunikáciu zo strany reťazca, no môže ísť aj o rafinovanú náborovú stratégiu. Veľmi podobnú taktiku predsa len lacný diskont zvolil pri predajni v Miloslavove. Biedronka vtedy súčasne zverejnila ponuky, v ktorých hľadala manažment do Miloslavova, Dunajskej Lužnej a aj do Kvetoslavova. Poľský reťazec chcel osloviť čo najviac ľudí z okolitých obcí, čo dáva zmysel aj v tomto konkrétnom prípade.
Je dosť pravdepodobné, že poľský reťazec neotvorí hneď dve predajne v malých susediacich obciach. Ponuky sú z hľadiska obsahu práce ako aj ohodnotenia, pochopiteľne, identické. Manažér novej predajne si môže zarobiť 1 900 eur s možnosťou získať ďalšie bonusy až do výšky 400 eur. Potvrdené je len to, že Biedronka eventuálne otvorí svoju predajňu v Senici, vo Zvolene, v Nových Zámkoch, Považskej Bystrici, Leviciach, Miloslavove, Liptovskom Mikuláši a v Čiernom.
Biedronka a jej podivná chyba
Najlacnejší hráč na trhu. Tak sa Biedronka v Poľsku dlhodobo označuje. Porovnania s Lidlom sa nedajú obísť. Tieto dva reťazce musia neustále vymýšľať novú akciu, ktorou by prekonala svojho oponenta. Nedávno sa niečo takéto stalo, avšak bol to omyl. Na prvý pohľad sa vďaka nemu červená poľská lienka zdala, akoby bola víťazom.
Omyl to bol preto, lebo Biedronka túto akciu ani neplánovala. V jej ponuke sa objavil neskutočne lacný alkohol. Išlo o 0,7 litrovú fľašu whiskey Jameson, ktorá sa predávala za 1,99 zlotého. V podstate stála iba 0,47 eura. Ako určite vieš, fľaša Jamesona sa obvykle dá zohnať za 16 eur, čo je necelých 70 zlotých. Predajne boli zaplavené zákazníkmi, ktorí skupovali fľaše jednu za druhou.
![](https://emefka.sk/app/uploads/2024/12/biedronka-meni-plany-so-slovenskom-1024x683.png?x17175)