Poľský reťazec Biedronka zajtra, 5. marca, oficiálne vstúpi na slovenský trh. Svoju prvú predajňu otvorí v Miloslavove, pričom slávnostné otvorenie je naplánované na 14:00 hodinu. Pre zákazníkov je pripravený bohatý program vrátane súťaží a špeciálnych akcií, informuje reťazec na webe.
Bohatý program a zľavy pre prvých zákazníkov
Slávnostné otvorenie bude moderovať známy moderátor Vilo Rozboril. Pre najmenších návštevníkov je pripravené vystúpenie obľúbenej detskej hudobnej skupiny Paci Pac.
Okrem zábavy sa zákazníci môžu tešiť aj na výhodné nákupy. Pri nákupe nad 30 eur získajú 3 kupóny v hodnote 10 eur, ktoré budú môcť využiť na ďalšie nákupy v termíne od 10. do 16. marca. Ak teda nakúpiš za 30 eur, nákup máš v podstate „zadarmo“, keďže zároveň získaš poukážky na ďalší nákup v tejto hodnote.
Biedronka už zverejnila svoj prvý leták, avšak konkrétne ceny v ňom zatiaľ chýbajú. Z dostupných informácií je však známe, že zákazníci sa môžu tešiť na výrazné zľavy, ako napríklad minimálne 50 % zľavu na kozmetiku Adidas, minimálne 30 % zľavu na Slovakia Chips či 50 % zľavu na čaje značky Teekanne.

Exkluzívne vlastné značky pre slovenský trh
Reťazec postupne dopĺňa na svojom webe v sekcii „Naše značky“ produkty, ktoré budú exkluzívne dostupné v predajniach Biedronka. Medzi nimi nájdeme značku Baitz, ktorá ponúka rôzne druhy sladkých pochutín. „Sladké, chrumkavé či jemné. Snacky od BAITZ prinášajú explóziu chutí kedykoľvek a kdekoľvek,“ uvádza Biedronka vo svojej prezentácii. V ponuke budú čokoládové oblátky aj kakaové croissanty, ale taktiež výrobky pripomínajúce Snickers či Oreo.

Ďalšou exkluzívnou značkou je Delisso, zameraná na mäsové výrobky. „Delisso je rajom pre skutočných labužníkov. Z našej bohatej ponuky mäsových výrobkov si vyberie každý. Od malých jedákov až po náročných gurmánov,“ sľubuje reťazec.

Pre milovníkov zmrzlín a mrazených dezertov pripravila Biedronka značku Marletto. „Zmrzliny s bohatými príchuťami, ktoré potešia aj tie najvyberavejšie jazýčky. Marletto prináša prémiové zmrzliny, nanuky a osviežujúce sorbety pre poriadnych pôžitkárov,“ opisuje Biedronka svoju značku mrazených pochúťok. Zaujímavo ale vyzerá napr. aj kokosové či mangové mochi.

Vstup poľského maloobchodného reťazca na slovenský trh prináša zákazníkom nové možnosti nákupu a rozširuje konkurenčné prostredie v oblasti maloobchodu. Biedronka plánuje v najbližšom období otvoriť na Slovensku ďalšie predajne. Najbližšie 2 otvorí podľa svojho webu vo Zvolene a v Považskej Bystrici.