Obchodný reťazec Lidl prichádza s inovatívnym riešením v oblasti predaja čerstvých mäsových výrobkov. Ich revolučný koncept „nedotknutého“ mäsa predstavuje významný pokrok v zabezpečení kvality a hygieny potravín. Tento prístup je priamou reakciou na rastúce požiadavky zákazníkov. Tí čoraz viac vyžadujú transparentnosť a bezpečnosť pri nákupe potravín do svojich domácností.
Podstatou tohto konceptu sú špeciálne hygienické obaly. Tie zaručujú, že mäso nebolo kontaminované ľudským dotykom od momentu výroby až po kuchyňu spotrebiteľa. Takto balené mäso vykazuje výrazne nižšiu prítomnosť baktérií, dlhšiu trvanlivosť a konzistentnú kvalitu. To ocenia najmä zákazníci dbajúci na zdravú výživu a bezpečnosť potravín.
Spolupráca so slovenskými dodávateľmi
Významným partnerom Lidlu v tomto projekte je spoločnosť Istermeat. Generálny riaditeľ spoločnosti, Zoltán Fitos, ocenil prínos tejto spolupráce: „Lidl nás naučil baliť kvalitné mäso, ale hlavne sme vďaka nemu lepšie nastavili našu efektívnosť práce. Aby sme boli konkurencieschopní a ustáli európsky trh, bolo nevyhnutné, aby sme zabezpečili najvyšší štandard za najlepšiu možnú cenu.“
Diskontný reťazec zdôrazňuje, že spolupráca so slovenskými dodávateľmi, ako je Istermeat, trvá už šesť rokov. Počas nich sa predalo viac ako 21-tisíc ton mäsa od týchto partnerov. Tento údaj potvrdzuje nielen úspešnosť spolupráce, ale aj vysokú mieru dôvery spotrebiteľov voči produktom slovenských výrobcov.
Juraj Lapoš, nákupca mäsových výrobkov v spoločnosti Lidl, podčiarkol, že ich proces garantuje najmodernejší a najrýchlejší baliaci proces pri dodržaní najvyšších hygienických štandardov. „Lidl sa zaviazal prinášať kvalitné potraviny s transparentným pôvodom od certifikovaných dodávateľov a z welfare chovu, čím zabezpečuje, že mäso je skutočne čerstvé, kvalitné a absolútne nedotknuté,“ uzavrel Lapoš.