Ľudia majú najrôznejšie fetiše či úchylky. A platí, že pokiaľ sa pohybujú v medziach legálnosti a nikoho do nich nenútia, tak vlastne na tom nie je nič zlé. Človek môže maximálne pokrútiť hlavou nad tým, čo niekoho dokáže vzrušovať. Ale ako sa hovorí: koľko ľudí, toľko chutí. Portál LADbible najnovšie priniesol informáciu o žene menom Lush Botanist, ktorá má naozaj zvláštny spôsob obživy. Predáva totiž svoje… prdy. Áno, presne tak.
Zdá sa totiž, že práve prdy sú pre mnohých ľudí solídnym podnetom na vzrušenie. Lush najprv začala s nakrúcaním videí, na ktorých, ehm, prdí do mikrofónu. Tie sa stretli s veľkým úspechom a fanúšikovia jej začali ponúkať peniaze. Ako sama povedala, tomuto netradičnému podnikaniu sa venuje už tri roky. „Proste som dostávala ďalšie žiadosti znovu a znovu,“ povedala novinárom. „Takže som si povedala, ľudia sú ochotní za to platiť, tak to budem robiť.“
I've Made $25,000 Selling Farts | How To Get Rich
I am the fart queen of the internet 👑
Posted by All 4 on Friday, August 20, 2021
Zarobí si slušné peniaze
Možno si v tejto chvíli pomyslíš, že produkcia podobných videí je z praktického hľadiska dosť problematická. Predsa len, väčšina ľudí nedokáže vypúšťať svoje plyny, kedy sa im zachce. Keďže má ale Lush intoleranciu na laktózu, dokáže ich vyvolať tým, že bude jesť určité konkrétne potraviny (napríklad syry). Takže problém vyriešený.
Pokiaľ by ťa zaujímala finančná stránka veci, tak vedz, že Lush sa doteraz za jeden deň podarilo zarobiť najviac 2 900 libier, teda asi 3 383 eur. Dohromady na nich zarobila viac ako 21-tisíc eur. Slušné, čo? Ako sa však jej fanúšikovská základňa rozrastala, zistila, že videá už nebudú stačiť.
I quit this planet. …And why was this suggested for me??!
Posted by Abby M on Wednesday, August 25, 2021
Začala teda svoje prdy predávať v sklenených pohároch, ktoré následne posielala rôznym záujemcom. Dokonca začala predávať aj „zaprdené lízatká“. Tvrdí, že ju táto práca napĺňa. Je vraj spokojná, že môže ľuďom pomôcť naplniť ich fetišistické chúťky a sama sa pri tom dobre pobaví. A ešte si aj zarobí. Napokon teda platí staré známe: kde je dopyt, tam je ponuka.