HBO GO sa najprv zmenilo na HBO Max a napokon len na Max. To sa stalo v roku 2023. Teraz sa však služba vráti o krok späť. Po dvoch rokoch zaradila spiatočku a vracia sa k overenej značke HBO Max. Informuje o tom aj portál Deadline.
Štúdio Warner Bros. Discovery, pod ktorú streamovacia služba spadá, oznámilo, že už počas tohto leta sa Max vráti k starému známemu názvu. V podstate sa to tak trochu dalo čakať, keďže streamovacia služba len nedávno zmenila vizuálny štýl, ktorý sa blížil práve HBO.
Zdá sa, že Max nedokázal prilákať toľko divákov, koľko by si štúdio predstavovalo. Naproti tomu značka HBO je medzi divákmi už roky známa a populárna. „Návrat značky HBO do HBO Max ďalej posunie službu vpred a umocní jej jedinečnosť, ktorú predplatitelia očakávajú,“ vyjadrilo sa štúdio v oficiálnej správe.
JB Perrette, prezident a CEO streamingu, uviedol, že zmena odráža meniace sa nároky zákazníkov. „Žiadny zákazník dnes nehovorí, že chce viac obsahu, ale väčšina zákazníkov tvrdí, že chce lepší obsah,“ dodal.
Vyšli v ústrety zákazníkom
CEO ponuky HBO a Max Casey Bloys zase uviedol, že staronový názov je oveľa „lepšou reprezentáciou našej ponuky užívateľom“. Hoci teda explicitne nepadli slová, že zmena HBO Max na Max bol zlý nápad, nie je úplne ťažké z týchto vyjadrení vyčítať, že práve to si šéfovia služby myslia.
Zákazníci skrátka Max neprijali úplne najlepšie. Napokon, sám Perrette dodal, že návrat k známemu názvu podporoval aj šéf Warner Bros. Discovery David Zaslav s tým, že práve postoj zákazníkov je kľúčový.

A pokiaľ si želajú návrat starej dobrej služby, tak by sa im malo vyhovieť. „David podporoval návrat k značke HBO, pretože nič neznamená väčšiu unikátnosť a kvalitu ako práve HBO,“ dodal Perrette. Samotnej streamovacej službe sa nedarí vôbec zle a počet nových zákazníkov rastie. Stále však nedosahuje také veľké úspechy ako káblové televízie. Od rebrandu si tak Warner Bros. Discovery zrejme sľubuje ešte väčšie čísla.