Zákazu pretáčania reklám v archíve JOJ sa budeš môcť vyhnúť. Musíš si ale priplatiť

Po Markíze pristúpila k zablokovaniu pretáčania reklám v archíve aj TV JOJ.


Len nedávno sme ti priniesli správu o tom, že po Markíze sa chystá zablokovať pretáčanie reklám v archíve aj televízia JOJ. Portál Živé však upozorňuje, že sa to nemusí týkať všetkých divákov.

Pokiaľ si budeš chcieť zachovať komfort pretáčania reklám, budeš si musieť zaplatiť balíček JOJ bez reklám. Suma však podľa dostupných informácii nebude najnižšia. Diváci si priplatia minimálne o štyri eurá viac.

Niektorí operátori potvrdili, že túto službu sprístupnia, zároveň ale nepredpokladajú, že vyvolá veľký záujem. Podľa nich sa divákom nebude chcieť platiť mesačný poplatok za špeciálny balík. Treba tiež vziať do úvahy, že balíček nebude ponúkať každý operátor.

Telekom sa vyjadril, že o tom momentálne neuvažuje. „V súvislosti s avizovaným zákazom pretáčania reklám na vybraných TV kanáloch skupiny JOJ momentálne nie je na našej strane aktuálna úvaha o poskytovaní takéhoto balíčka či služby,“ podotkol.

V podobnom zmysle odpovedal aj Antik, pričom však nevylúčil, že v budúcnosti sa toto rozhodnutie môže zmeniť. „Cena je však nastavená zo strany vysielateľa tak neprijateľne, že sa nepredpokladá vysoký záujem o tento typ produktu,“ dodali jeho zástupcovia.

Balík ponúknu len niektorí

Balík nateraz neplánujú implementovať ani Satro a Orange. Operátor 4ka balíček ponúkať bude, zákazníci si ho budú môcť dokúpiť za 4 eurá. Podobne sa zariadi aj SledovanieTV, kde ťa tento balíček vyjde na 3,99 eura. Rovnakú cenu ponúkne aj LepšiaTV, hoci, ako sa jej predstavitelia vyjadrili, veľký záujem divákov neočakávajú.

TV a Media, televízia, archív, JOJ, pretáčanie reklám
Shutterstock

„Úprimne nie sme z ceny príliš nadšení, ale rozhodli sme sa túto možnosť ponúknuť ľuďom. Podľa nás je to veľmi vysoká čiastka, takže sme sami zvedaví, aký bude ohlas,“ uviedla LepšiaTV. Blokovanie reklám bude zrejme fungovať na už osvedčenom princípe. Divák bude musieť odsledovať minimálne tri minúty reklám a následne môže zvyšok preskočiť.

Treba ale zdôrazniť, že každý operátor ponúkne iné možnosti. Nemožno teda vylúčiť, že v prípade niektorých operátorov si diváci budú musieť pozrieť úplne celý reklamný blok. K zablokovaniu pretáčania reklám v archíve TV JOJ dochádza od 15. júla.


Tagy:

Dušan Šutarík
Na EMEFKA píšem hlavne o filmoch a seriáloch.
Najčítanejšie
Podobné