Superlacný reťazec Biedronka prichádza do ďalšej obce. Vybral si nečakanú lokalitu 

Rozširovanie sa Slovensku naberá na rýchlosti.


Poľský diskontný reťazec Biedronka, známy svojimi cenovo dostupnými potravinami, pokračuje vo svojej expanzii na Slovensku. Nedávne správy naznačujú, že spoločnosť plánuje otvoriť novú predajňu v obci Alekšince, ktorá sa nachádza strategicky medzi mestami Trnava a Nitra.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Portál Interez informoval, že podľa pracovnej ponuky zverejnenej na portáli Profesia, Jerónimo Martins, vlastník Biedronky, hľadá manažéra predajne s platovým ohodnotením 1 750 eur mesačne.

Alekšince ako nová destinácia

Výber Alekšiniec nie je náhodný. Toto miesto sa javí ako strategická lokalita pre rozšírenie reťazca na Slovensku, čo môže pomôcť prilákať nových zákazníkov z okolia.

Nová prevádzka by mohla zamestnávať tím o veľkosti od 15 do 25 osôb, čím sa zvýši počet pracovných príležitostí v regióne. Biedronka aktuálne ponúka rôzne pozície vrátane zástupcu manažéra s nižším platovým ohodnotením 1 375 eur mesačne.

Rozšírenie do Rimavskej Soboty

Okrem Alekšiniec je Rimavská Sobota ďalším potenciálnym miestom pre novú predajňu Biedronky. Hoci spoločnosť tieto plány oficiálne nepotvrdila, pozemok v blízkosti autobusového parkoviska a turbo-okružnej križovatky bol už odkúpený.

Táto lokalita, kde sa plánuje aj vybudovanie nového obchodného centra a reštaurácie McDonald’s, sa stáva významným komerčným uzlom mesta. Na otázky ohľadom presného termínu otvorenia však spoločnosť uviedla, že momentálne nie je možné poskytnúť informácie.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
Shutterstock

Biedronka, ako jeden z najväčších predajcov potravín v Poľsku s viac než 3 700 prevádzkami, vstupuje na slovenský trh, aby pomohla zvýšiť konkurenciu a tým aj potenciálne znížiť ceny potravín pre slovenských spotrebiteľov. Podľa odborníkov by tento krok mohol priniesť pozitívne zmeny pre miestnu ekonomiku.

História a expanzia Biedronky

Reťazec Biedronka je súčasťou portugalskej skupiny Jerónimo Martins, ktorej história siaha až do roku 1792. Firma pôsobí v šiestich krajinách, vrátane Poľska, Portugalska, Kolumbie, Maroka, Českej republiky a Slovenska. Na Slovensku už otvorila sedem predajní, v mestách ako Miloslavov, Považská Bystrica, Senica, Liptovský Mikuláš, Nové Zámky a Zvolen.

Biedronka sa radí medzi lídrov na poľskom trhu, čo potvrdzujú aj tieto nové aktivity na Slovensku. Jej expanzia môže znamenať posilnenie pozície na trhu a otvorenie dverí pre ďalšie inovácie v oblasti predaja a distribúcie potravín.

Mohlo by ťa zaujímať:

Tesco otvorilo v nečakanej lokalite „predajňu budúcnosti“. Zákazníkov čakajú štyri týždne zliav


Tagy:
REKLAMA
Henrieta Balázsová
Som spravodajská redaktorka EMEFKA a venujem sa aktuálnemu dianiu, spoločenským témam aj virálnym príbehom. Milujem dobrú kávu, knihy a svoje dve mačky.Okrem spravodajstva sa venujem aj umeleckým textom a fascinujú ma emócie, medziľudské vzťahy a veci, ktoré sa nedajú vygoogliť. Písanie pre mňa znamená spôsob, ako dávať svetu zmysel a sprostredkovať čitateľom obsah, ktorý ich zaujme a inšpiruje.
Najčítanejšie
Podobné