Poľský diskontný reťazec Biedronka, známy svojimi cenovo dostupnými potravinami, pokračuje vo svojej expanzii na Slovensku. Nedávne správy naznačujú, že spoločnosť plánuje otvoriť novú predajňu v obci Alekšince, ktorá sa nachádza strategicky medzi mestami Trnava a Nitra.
Portál Interez informoval, že podľa pracovnej ponuky zverejnenej na portáli Profesia, Jerónimo Martins, vlastník Biedronky, hľadá manažéra predajne s platovým ohodnotením 1 750 eur mesačne.
Alekšince ako nová destinácia
Výber Alekšiniec nie je náhodný. Toto miesto sa javí ako strategická lokalita pre rozšírenie reťazca na Slovensku, čo môže pomôcť prilákať nových zákazníkov z okolia.
Nová prevádzka by mohla zamestnávať tím o veľkosti od 15 do 25 osôb, čím sa zvýši počet pracovných príležitostí v regióne. Biedronka aktuálne ponúka rôzne pozície vrátane zástupcu manažéra s nižším platovým ohodnotením 1 375 eur mesačne.
Rozšírenie do Rimavskej Soboty
Okrem Alekšiniec je Rimavská Sobota ďalším potenciálnym miestom pre novú predajňu Biedronky. Hoci spoločnosť tieto plány oficiálne nepotvrdila, pozemok v blízkosti autobusového parkoviska a turbo-okružnej križovatky bol už odkúpený.
Táto lokalita, kde sa plánuje aj vybudovanie nového obchodného centra a reštaurácie McDonald’s, sa stáva významným komerčným uzlom mesta. Na otázky ohľadom presného termínu otvorenia však spoločnosť uviedla, že momentálne nie je možné poskytnúť informácie.

Biedronka, ako jeden z najväčších predajcov potravín v Poľsku s viac než 3 700 prevádzkami, vstupuje na slovenský trh, aby pomohla zvýšiť konkurenciu a tým aj potenciálne znížiť ceny potravín pre slovenských spotrebiteľov. Podľa odborníkov by tento krok mohol priniesť pozitívne zmeny pre miestnu ekonomiku.
História a expanzia Biedronky
Reťazec Biedronka je súčasťou portugalskej skupiny Jerónimo Martins, ktorej história siaha až do roku 1792. Firma pôsobí v šiestich krajinách, vrátane Poľska, Portugalska, Kolumbie, Maroka, Českej republiky a Slovenska. Na Slovensku už otvorila sedem predajní, v mestách ako Miloslavov, Považská Bystrica, Senica, Liptovský Mikuláš, Nové Zámky a Zvolen.
Biedronka sa radí medzi lídrov na poľskom trhu, čo potvrdzujú aj tieto nové aktivity na Slovensku. Jej expanzia môže znamenať posilnenie pozície na trhu a otvorenie dverí pre ďalšie inovácie v oblasti predaja a distribúcie potravín.