Na Slovensku expanduje nová sieť predajní. Mieri do miest, ktoré doteraz veľké značky obchádzali

Obľúbený reťazec spúšťa masívnu expanziu.


WorldBox, populárny reťazec zo skupiny CCC, ktorý si získal uznanie medzi mladou generáciou, sa rozhodol rozšíriť svoje pôsobenie na Slovensku. Expanzia tohto reťazca, známeho predovšetkým vďaka predaju obuvi a oblečenia značiek ako Vans, Nike, Adidas a New Balance, je významným krokom v rámci stratégie, ktorá má pritiahnuť širšie publikum. Už otvorené predajne v Bratislave a Liptovskom Mikuláši sľubujú, že nezostanú posledné. WorldBox si kladie za cieľ vstúpiť aj do menších miest, ktoré doteraz zostávali mimo dosahu veľkých obchodných reťazcov.

Ako informuje portál Interez, tento krok nie je len o otvorení nových pobočiek. WorldBox sa snaží prostredníctvom svojich predajní priniesť do menších miest časť urbanistického štýlu a moderných trendov. Tie boli až doteraz predovšetkým výsadou väčších miest. Skupina CCC, ktorá na Slovensku prevádzkuje značky ako HalfPrice a Eobuv.sk, sa už osvedčila ako líder v inovatívnych konceptoch predaja.

Nárast obľuby urbanistického štýlu

S rastúcou obľubou urbanistického štýlu medzi mládežou a mladými dospelými na Slovensku sa WorldBox rozhoduje pre ambicióznu expanziu. Tento trend obliekania a spôsobu života sa stáva čoraz populárnejším. WorldBox to vníma ako príležitosť, ako priniesť svoje produkty bližšie ku konečným spotrebiteľom.

WorldBox je známy svojím bohatým portfóliom značiek, ktoré sú obľúbené nielen pre svoj dizajn, ale aj kvalitu a funkcionalitu. Aký je lepší spôsob ako rozšíriť tento štýl, než ho priniesť priamo do miest, kde možno nebol doteraz dostupný?

Rozšírenie do východných a stredných regiónov

WorldBox nielenže už pôsobí v Bratislave a Liptovskom Mikuláši, ale teraz plánuje otvoriť svoje brány aj v Michalovciach. Táto nová predajňa bude situovaná v obchodnej zóne S1 Center, kde bude susediť s ďalším novým reťazcom na slovenskom trhu, Woolworth.

Na Slovensku expanduje nová sieť predajní. Mieri do miest, ktoré doteraz veľké značky obchádzali

Plánované rozšírenie sa však nezastaví na východnom Slovensku. Ďalšie pobočky budú pribúdať v mestách ako Spišská Nová Ves, Rimavská Sobota, Lučenec a Piešťany. V Piešťanoch sa konkrétne očakáva otvorenie v retail parku Fidurock. To je dôkazom toho, že WorldBox cieli na strategické lokality s potenciálom rastu.

Významný rast a finančné úspechy

Významné výsledky, ktoré dosiahla spoločnosť Modivo Slovakia, prevádzkovateľ WorldBoxu, hovoria sami za seba. V uplynulom roku sa zvýšil obrat firmy o 13 % na 61 miliónov eur, pričom zisk vzrástol o 7 % na 1,18 milióna eur.

Takéto výsledky nie sú len číslami; sú dôkazom úspešnej stratégie, ktorá sa odráža v expanzii a posilnení prítomnosti na slovenskom trhu. Tento nárast poukazuje na rastúci záujem a dopyt po produktoch WorldBoxu, čo je pre značku nádejný ukazovateľ do budúcnosti.

Mohlo by ťa zaujímať:

Z areálu duchov bude moderné centrum. Obyvatelia tohto mesta dostanú McDonald’s

Nábor nových pracovníkov a príprava na expanziu

S rozšírením obchodnej siete WorldBox prichádza aj nutnosť posilnenia pracovnej sily. Inzerované pracovné miesta, ako je pozícia vedúceho predajne v Spišskej Novej Vsi s atraktívnym mesačným platom 1 400 eur, potvrdzujú snahu značky prilákať kvalifikovaných pracovníkov do svojich tímov.

Tento záujem o zamestnávanie nových ľudí nielenže ponúka pracovné príležitosti, ale tiež posilňuje miestne ekonomiky a podporuje rast v komunitách, kde sa nové predajne otvárajú.


Tagy:
Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné