Ďakujeme 17. novembru, že si môžeme konkurovať: Slovenské firmy ukazujú, prečo je Deň boja za slobodu a demokraciu taký dôležitý

"V novembri ’89 sme stáli všetci na jednej strane," píše sa v príspevkoch.


Deň boja za slobodu a demokraciu nie je len spomienkou na udalosti roku 1989. Pre mnohé slovenské firmy predstavuje pripomenutie hodnôt, na ktorých stojí ich každodenné fungovanie. Sloboda podnikať, tvoriť, rásť a súťažiť na otvorenom trhu je práve tým, za čo vďačíme 17. novembru. A aj keď sa sviatok po novom neradí medzi dni pracovného pokoja, množstvo podnikov a inštitúcií sa rozhodlo uctiť si jeho odkaz vlastným spôsobom.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Sociálne siete zaplavili príspevky firiem s jednotnou vizuálnou identitou – čierne pozadie, silné akcenty farieb a jasný odkaz, čo pre ne sloboda znamená. Od médií a kníhkupectiev až po telekomunikačné spoločnosti či automobilky. Všetci spoločne ukázali, že 17. november nie je len dátumom v kalendári, ale základom toho, ako dnes môžu fungovať, tvoriť a navzájom si konkurovať.

„Ďakujeme 17. novembru, že si môžeme konkurovať. V novembri ’89 sme stáli všetci na jednej strane. Na strane slobody. Na strane možnosti vybrať si, kam pôjdeme, čo budeme robiť,“ začínajú spoločnými slovami príspevky na sociálnych sieťach.

Sloboda znamená možnosť vybrať si

Televízne stanice pripomenuli, že sloboda znamená možnosť vybrať si, čo chceme sledovať. Kníhkupectvá a vydavateľstvá zas zdôraznili, že práve vďaka 17. novembru môžeme čítať príbehy, ktoré boli kedysi tabu. Automobilky upriamili pozornosť na slobodu cestovať, prekračovať hranice a posúvať hranice technológií.

Nákupné centrá pripomenuli možnosť mať na jednom mieste svetové značky, ktoré boli kedysi pre Slovensko nedostupné. Telekomunikácie zas ocenili slobodný výber operátora, férovú konkurenciu aj rozmanitosť služieb, z ktorých si zákazník môže vyberať.

sloboda 17. november slovensko slováci

Mohlo by ťa zaujímať:

Väčšina Slovákov sa zhoduje na tom, že by 17. november mal byť dňom voľna. Voliči tejto strany jasne oponujú

Do kampane sa pridali aj médiá, banky či kreatívne agentúry. Každá značka zdôraznila presne to, čo je pilierom jej existencie: sloboda slova, slobodný prístup k informáciám, férová súťaž, tvorivosť, inovácie či možnosť rásť bez obmedzení. Jednotlivé posolstvá sú síce rôzne, no spája ich rovnaký základ. Vďaka slobode môže na Slovensku fungovať trh, konkurencia a priestor pre rozvoj.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Práve táto spontánna vlna spoločných vizuálov krásne ukazuje, ako hlboko je 17. november zakorenený v slovenskej spoločnosti. Nielen v politike či histórii, ale aj v biznise. Slovenské firmy si uvedomujú, že sloboda nie je samozrejmosť ani garancia. Je to priestor, ktorý musíme chrániť, aby sa tu naďalej mohli rodiť nové nápady, nové podniky a férové prostredie, ktoré dáva možnosť každému uspieť.

Príspevky firiem ku Dňu boja za slobodu a demokraciu:


Tagy:
REKLAMA
Nicolette Ftáčková
Vyštudovala som žurnalistiku a svoju vášeň k písaniu som objavila už v detstve, keď som hodiny tvorila rôzne príbehy. V EMEFKA sa venujem aktuálnemu dianiu doma i v zahraničí, pričom môj záber tém je veľmi široký.Rada píšem o zaujímavých ľuďoch a hľadám inšpiratívne príbehy, pričom mi sú blízke spoločenské a LGBTI+ témy. Mojím cieľom je sprostredkovať čitateľom obsah, ktorý ich zaujme, obohatí a podnieti k zamysleniu.
Najčítanejšie
Podobné