Coca-Cola kamión sa vracia na Slovensko. Ikonu Vianoc môžeš očakávať v týchto mestách

Slováci sa môžu tešiť na návrat legendy.


Aj keby na Vianoce nesneží, aj keby si Santa či Ježiško zabudli darčeky doma a namiesto nich sa počas noci po domoch zakráda čert, stále by tu bol istý kamión, ku ktorému sa dá obrátiť. Coca-Cola, ikona Vianoc a pripomienka čarovnosti tohto času, prichádza späť na Slovensko. Tohtoročné Vianoce sa nesú v kampaňovom názve „Rozozvuč čaro Vianoc“. Značka taktiež hlási návrat k detským symbolom, ako je napríklad zvonček, ktorý ohlási príchod Vianoc, informuje web Refresher.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Nedávno sme ťa informovali o vianočnej reklame od tejto legendárnej značky, ktorá vyvolala zmiešané pocity. Síce je na nej vidno, že sa firma zaoberá modernými trendmi – reklama je vytvorená čisto s pomocou umelej inteligencie – no niektorí by si želali skôr návrat k tradíciám. Coca-Cola však touto kombináciou ukazuje, že tohtoročné Vianoce budú iné než tie predošlé.

Na tom však nezáleží! Kto by si nechcel otvoriť nejakú tú sklenenú fľašku lahodného chladeného nápoja v srdci vianočnej atmosféry? Nuž, Coca-Cola čoskoro takú šancu ponúkne aj Slovákom.

Coca-Cola prichádza na Slovensko

Hovoríme o ikonickom vianočnom kamióne Coca-Cola, ktorý sa už stal putovnou atrakciou a fotogenickým symbolom sviatkov. Tento december navštívi tri slovenské miesta. Svoju cestu odštartuje 19. decembra v Bratislave, pokračovať bude 20. decembra na Donovaloch a veľké finále ho čaká 21. decembra v Košiciach. Všade tam ho privítajú stovky fanúšikov v tradične sviatočnej atmosfére.

Návštevníkov čaká sprievodný program, ktorý okrem svetelnej šou zahŕňa aj možnosť zazvoniť si na ikonický zvonček, symbol tejto sezóny. Pre deti aj dospelých sú pripravené aj drobné aktivity, fotozóna, tematické hry či stretnutia s vyškolenými animátormi, ktorí dotvoria neopakovateľnú atmosféru vianočného putovania.

Má to aj niečo navyše

Coca-Cola sa pokúša kampaňou tento rok nezdôrazňovať len sviatočnú zábavu. Poukazuje najmä na podporu ľudí, ktorí vytvárajú skutočné vianočné hodnoty – rodín, dobrovoľníkov či pracovníkov humanitárnych organizácií. Coca-Cola pripomína, že práve oni sú tichými hrdinami sviatkov, ktorí často stoja v pozadí, no svojou prácou formujú atmosféru pokoja a spolupatričnosti.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Mohlo by ťa zaujímať:

Coca-Cola vo svojom logu skrýva šikovný detail: Ľudia to ani nevedia, no milujú ju vďaka nemu o niečo viac

Dôležitou súčasťou kampane zostáva aj spolupráca so Slovenským Červeným krížom. Výťažok z predaja občerstvenia a tematických predmetov počas zastávok vianočného kamióna poputuje na jeho aktivity, najmä na podporu zamestnancov a dobrovoľníkov. Tí v predvianočnom období čelia zvýšenému dopytu po svojich službách a finančná pomoc tak predstavuje výrazné uľahčenie ich každodennej práce.

V rámci kampane prebieha aj atraktívna spotrebiteľská súťaž. V tej sa fanúšikovia môžu zapojiť do súťaže o výnimočnú hlavnú cenu – pobyt pre dvoch v jedinečnom ľadovom hoteli vo švédskej Kirune. Ide o nezabudnuteľný zážitok v krajine polárnej žiary, ktorý sa nesie v duchu zimnej rozprávky, ticha a neuveriteľnej atmosféry škandinávskej zimy.

Okrem hlavnej výhry pripravila Coca-Cola aj ďalšie atraktívne ceny. Medzi najlákavejšie patria limitovaná edícia Lego kamiónu Coca-Cola či tematické vianočné zvončeky, ktoré mnohí fanúšikovia zbierajú už roky. Celá kampaň tak spája tradíciu, dobročinnosť, moderné technológie a sviatočné symboly, čím ešte výraznejšie umocňuje čaro najkrajšieho obdobia roka.

Shutterstock

Tagy:
REKLAMA
Šimon Patkoš
Svoju písaciu púť som začal už na strednej škole, no do sveta textu som sa naplno ponoril počas štúdia filmovej scenáristiky a dramaturgie na vysokej škole. Najviac sa vo svojich článkoch venujem filmovým témam, no nepohrdnem ani originálnymi historicko-kuriózno-krimi príbehmi.Okrem písania sa venujem ilustrácii a literárnej tvorbe. A aby sme si lepšie rozumeli — najlepšia vec na svete sú dve hodiny strávené v poloprázdnom kine pri dobrom filme.
Najčítanejšie
Podobné