Ak uvidíš pred Lidlom rady ľudí, toto je dôvod. Reťazec zareagoval na svetový trend nečakaným spôsobom

Nový výrobok na sociálnych sieťach predstavil Andrej Bičan.


Kto nedrží krok s trendami, toho čaká úpadok. Krutá trhová logika tlačí obchodné reťazce k tomu, aby neustále prichádzali s novými produktami, ktoré by dokázali zaujať nakupujúcich. Inšpirácia pritom môže prísť z akéhokoľvek smeru. Lidl do svojej ponuky zaradil zaujímavý výrobok inšpirovaný postavičkami Labubu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Figúrky Labubu stále patria k najväčším trendom roku 2025. Huňaté postavičky od čínskeho výrobcu Pop Mart sa stali globálnym hitom a postarali sa o raketový nárast trhovej hodnoty čínskej firmy. Pop Mart v tomto ukazovateli šokujúco prekonal aj ruského energogiganta Gazprom. O Labubu ľudia tvoria memes a dočkali sme dokonca sa aj toho, že Sony Pictures oficiálne potvrdil prípravy Labubu filmu.

Labubu čokoláda

V týchto dňoch Lidl zaradil do svojej ponuky originálny výrobok, ktorým potvrdil svoju schopnosť zareagovať na trendy a aktuálne dianie v populárnej kultúre. Na sociálnych sieťach sme mali možnosť vidieť príspevky predstavujúce novinku zvanú Chocoboo – Labubu čokoládu.

Nový výrobok môžeme nájsť aj v aktuálnom Lidl letáku. Chocoboo je opísaný ako „figúrka z mliečnej čokolády s náplňou“. Stogramový výrobok sa predáva za 4,67 €. V ponuke sú dve verzie. Labubu čokoláda vo fialovom balení má lieskovoorieškovú náplň, tá v oranžovom balení je zasa s príchuťou sušienok a karamelu.

Prezentácia na sociálnych sieťach

Labubu čokoláda Chocoboo bola odprezentovaná aj prostredníctvom veselého videa uverejneného na platformách TikTok a Instagram. V krátkom klipe figuruje Andrej Bičan, ktorý je hlavnou tvárou v zábavných videách Lidlu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
@lidlsk

Príď si uloviť svoju čokoládu do Lidla 🤠🍫 #lidlsaoplati #lidl #lidlsk #lidlslovensko

♬ Holy Cowboy – Renee Blair

Stojí za to spomenúť, že videá, ako sú tieto, majú u Slovákov veľký úspech. Aj vďaka nim sa Lidlu podarilo získať 100-tisíc sledujúcich len zhruba za pol roka od založenia slovenského profilu na TikToku. Krátke videá sú jednoducho jazyk, ktorému rozumie každý, predovšetkým mladšie ročníky.

Labubu pod stromček

S blížiacimi sa Vianocami sa dá očakávať, že Labubu bude tento rok populárnym darčekom. Z viacerých krajín sveta sa však šíria upozornenia pripomínajúce, že mnohé Labubu na trhu môžu byť falzifikátom.

Tieto výrobky spôsobujú finančné straty originálnemu výrobcovi Pop Mart a zároveň môžu predstavovať zdravotné riziko – nedá sa totiž zaručiť, že farbivá a iné materiály spĺňajú požadované štandardy kvality.

Shutterstock
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

BBC uvádza niekoľko znakov, podľa ktorých sa dá identifikovať originálna postavička Labubu. Originálne Labubu majú matnú krabicu, na ktorej sa nachádza QR kód a holografická nálepka s logom Pop Mart.

Samotná figúrka má deväť zubov trojuholníkového tvaru, červené líčka a pohyblivé končatiny. Novšie modely disponujú značkou viditeľnou pod UV svetlom, ktorá sa nachádza na spodku pravej nohy.

Mohlo by ťa zaujímať:

Takto vyzerajú slovenské mená ako zvieratá. Nájdeš sa medzi nimi aj ty?


Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
V EMEFKE pôsobím od roku 2017, teda od samotného založenia portálu. Mojou vášňou je internetová kultúra, súčasné trendy a svet humoru a memes, ktorým sa venujem aj vo svojich článkoch.Okrem toho ma zaujímajú témy z oblasti vedy, technológií a histórie. Blízko mám aj k umeniu a hudbe, a vždy si nájdem čas na pútavú vernisáž alebo dobrý koncert. Mojím cieľom je prinášať čitateľom obsah, ktorý ich pobaví, inšpiruje a zároveň rozšíri ich obzory.
Najčítanejšie
Podobné