Obľúbená sieť rýchleho občerstvenia McDonald’s útočí na ďalšiu lokalitu. Koncom roka 2024 svietilo ikonické žlté písmeno M na 44 prevádzkach naprieč celým Slovenskom, pričom v októbri tohto roka McDonald’s oznámil, že v rámci najväčšej expanzie za posledných 25 rokov ich počet ešte stúpne. Zdá sa, že svoje slovo drží.
Nová pobočka vyrástla v jednej z okrajových častí Bratislavy. Stala sa súčasťou nového obchodného centra, ktorého výstavba skončila len nedávno. Prvé obchody už svoje brány otvorili, ďalšie budú nasledovať počas predvianočného obdobia.
Nový McDonald’s na netradičnom mieste
Tzv. retail park Podunajská Brána sa začal rysovať už v roku 2019. Na projekte sa vystriedalo niekoľko developerov, napokon však skončil v rukách realitného fondu Mitiska REIM. Výstavbu odštartoval v prvom štvrťroku tohto roka, aktuálne sa už ale teší svojej finálnej podobe. V Podunajskej Bráne, ktorá sa nachádza v bratislavskej mestskej časti Podunajské Biskupice, možno nájsť niekoľko lacných reťazcov s oblečením.
Keď návštevníkov unavia nákupy, občerstviť sa môžu v novej prevádzke McDonald’s. Tá ponúka moderné priestory, samoobslužné kiosky aj McDrive, vďaka ktorému si môžeš jedlo objednať z pohodlia vlastného auta. Po dizajnovej stránke sa uberá smerom A Touch of Archery, ktorý sieť otestovala ešte v roku 2021 v Austrálii. Dnes sa postupne rozširuje do prevádzok naprieč svetom.
Na parkovisku okrem početných miest na parkovanie zákazníci nájdu aj dve nabíjačky pre elektromobily. Deti sa môžu zabaviť v Playlande a tí, ktorým sa nikam nechce, sa určite potešia službe McDelivery. Tá bude doručovať aj do Rovinky. Reštaurácia bude otvorená od 7:00 do 22:00, McDrive od 6:00 až do polnoci.
„Našou ambíciou je priniesť reštauráciu novej generácie s modernými technológiami, komfortným Drive-Thru a so službami pre rodiny aj ľudí na cestách. Verím, že McDonald’s sa stane prirodzenou súčasťou každodenného života miestnych obyvateľov a prispeje k ďalšiemu rozvoju lokality,“ hovorí franšízantka Katarína Balogová.
Konkurencia je veľká
Hoci McDonald’s na poli fast foodov nepochybne stále kraľuje, postupne mu rastie konkurencia. Okrem KFC a Burger Kingu, ktoré na Slovensku pôsobia už niekoľko rokov, k nám totiž zamierila aj úplne nová sieť. Ide o maďarský Simon’s Burger, ktorý vznikol v období po pandémii a raketovou rýchlosťou nabral na popularite.
Svoje brány otvoril 29. novembra v košickom nákupnom centre Optima. Nových zákazníkov sa snažil prilákať veľkolepou akciou, počas ktorej rozdával až 1000 cheeseburgerov zadarmo. Prvých sto zákazníkov sa mohlo dokonca zapojiť do súťaže. Vyžrebovali z nich troch šťastlivcov, ktorí budú môcť počas jedného roka jesť raz do týždňa v Simon’s Burger úplne zadarmo. Viac o tejto téme si môžeš prečítať v tomto článku.





















