Patrik „Rytmus“ Vrbovský patrí k najvýraznejším osobnostiam slovenskej hudobnej scény. Ako spoluzakladateľ legendárnej skupiny Kontrafakt sa stal jedným z hlavných priekopníkov moderného slovenského hip-hopu.
Rytmus dokázal posunúť rap zo subkultúry na masový fenomén, pričom si vybudoval pozíciu umelca, ktorý udáva trendy, nielen ich nasleduje. Robí to stále, no ako vidno na Instagrame, tentokrát sa objavil na mieste, kde by ho čakal len málokto – v predajni obchodného reťazca Lidl.
Okrem hudby je Rytmus známy aj svojou výraznou mediálnou prítomnosťou a schopnosťou vyvolávať diskusie – ale aj vlny zábavy. Vystupoval predsa ako porotca v televíznych talentových súťažiach, nakrúcal dokumenty o svojom živote a stal sa výraznou postavou slovenskej popkultúry.
Jeho otvorenosť, sebavedomie a komerčná úspešnosť mu priniesli lojálnu fanúšikovskú základňu, ktorá ešte včera na Instagrame dostala poriadnu dávku Rytmusa. Natočil totižto veľmi originálne video pre značku Lidl. Objavuje sa v nej v dvojitej úlohe a predvádza svoj herecký talent, ktorý ukázal už v niekoľkých filmoch – napríklad v slovenských dielach ako Vojna policajtov či Invalid.
Rytmus vyrazil do Lidla
Video sa otvára pasážou, v ktorej Rytmus zastavuje pred Lidlom na svojom „fáre“ a vyráža na nákupy. Úvod taktiež sprevádza Rytmusova ikonická skladba AKM. Do jej rytmov veľkolepo vstupuje do predajne, obzerá si tesne pred kamerou svoje zlaté reťaze na krku a napráva si slnečné okuliare na tvári – aj keď je vonku tma.
Následne prichádza aj k samotnému nákupu. Do vozíka Rytmus vrhá balenie hutne vyzerajúcich klobás a s poctivým úsmevom sa skláňa k sekcii s knihami a detskými potrebami, aby si vzal aj ružový dievčenský zápisník s obrázkom Taylor Swift. Následne doráža aj k pokladni, kde na pás ukladá plyšovú hračku škrečka. Všetko prebieha v poriadku – až dokým za pokladňou nestretáva samého seba.
Tu sa dostávame k jeho dvojitej úlohe. Vo videu nehrá len nakupujúceho, ale aj predavača. Rytmus sa potom pozhovára sám so sebou a odporúča si, že ak má toľko rád zlato, tak by mal používať aplikáciu Lidl Plus. Obe krátke úlohy si zjavne užíval a nadšené reakcie ľudí na sociálnych sieťach to odzrkadľujú. Čo však Rytmus myslel tým zlatom?
Lidl ti dáva šancu vyhrať zlatú tehličku
Lidl spúšťa atraktívnu vianočnú súťaž, v ktorej môžu zákazníci vyhrať hodnotné ceny – od zlatej tehličky až po peňažné poukážky. Do žrebovania sa môže zapojiť každý, kto v období od 1. decembra do 28. decembra 2025 nakúpi v Lidli za minimálne 30 eur, pri pokladni si naskenuje svoju Lidl Plus kartu a následne odošle svoju účasť v aplikácii.
Najväčším lákadlom sú až štyri zlaté tehličky s hmotnosťou 31,1 gramu a rýdzosťou 999,9. Ich hodnota sa pohybuje okolo 3 620 eur za kus. Pre tých, ktorí uprednostňujú praktickejšiu výhru, Lidl pripravil aj balík darčekových kariet – 4 poukážky v hodnote 500 eur, 8 poukážok v hodnote 200 eur a až 16 poukážok po 100 eur. Každá z týchto cien umožní výhercom spríjemniť si nákupy a urobiť si radosť ešte pred koncom roka.
Súťaž tak spája jednoduché pravidlá, hodnotné ceny a sviatočnú atmosféru. Vďaka tomu sa stáva jedným z najzaujímavejších adventných prekvapení tejto sezóny. Stačí jeden bežný nákup a pár kliknutí v aplikácii.





















