Refixácia hypotéky je pre mnohých Slovákov strašiakom. Papierovačky, hľadanie informácií, nejasné ponuky a obavy, či si zvolia správnu dobu fixácie. Slovenská sporiteľňa však prichádza s riešením, ktoré tento proces výrazne zjednodušuje – priamo v mobilnej aplikácii George. Ako prvá banka na slovenskom trhu takto digitalizuje kľúčový moment hypotekárneho úveru.
Klienti, ktorým sa blíži koniec fixácie úrokovej sadzby, uvidia v Georgeovi personalizovaný banner s informáciami o možnostiach novej fixácie. Nemusia nič aktívne hľadať ani čakať na list v schránke – ponuka sa im zobrazí automaticky v prehľade aplikácie alebo v sekcii Bývanie.
Ponuky fixácie priamo v Georgeovi a bez poplatkov
Jednou z hlavných výhod novinky je prehľadnosť. Klienti si môžu jednoducho porovnať rôzne doby fixácie, vidieť rozdiely v úrokovej sadzbe aj v mesačnej splátke a zhodnotiť, ktorá možnosť im aktuálne dáva najväčší zmysel. Všetko na jednom mieste, bez zbytočných výpočtov a dohadov.
Dôležitým benefitom je aj flexibilita. Ak sa klient počas refixácie rozhodne zmeniť dĺžku fixácie – napríklad z 5-ročnej na 3-ročnú – môže to urobiť úplne bez poplatku. Informácie o refixácii dostane zároveň viacerými cestami: poštou, elektronicky do úložiska dokumentov v Georgeovi a navyše aj prostredníctvom tejto novej digitálnej funkcionality.
Slovenská sporiteľňa klientov na blížiaci sa koniec fixácie upozorňuje dva mesiace vopred, čo im dáva dostatok času na rozhodnutie bez zbytočného tlaku.

Rýchle rozhodnutie a osobný kontakt, keď ho potrebuješ
Hoci je celý proces výrazne digitalizovaný, banka nezabúda ani na osobný prístup. Priamo cez aplikáciu George si klient môže rezervovať termín v pobočke, kde následne uzavrie dodatok k úverovej zmluve. Výsledkom je rýchle riešenie a pocit istoty, že všetko prebehlo správne.
„Naším cieľom je zjednodušovať klientom život a posúvať bankovníctvo do digitálnej budúcnosti. Novinka v Georgeovi prináša prehľadné informácie o refixácii rýchlo a priamo do mobilu,“ vysvetľuje Martina Zrníková, expertka Slovenskej sporiteľne pre financovanie bývania.
Pre klientov to znamená menej stresu, viac kontroly nad hypotékou a rozhodovanie na základe jasných a zrozumiteľných dát. Presne tak, ako by moderné bankovníctvo malo fungovať.





















