Čo bolo skôr – odporný zákazník alebo odporná obsluha? Podarí sa nám niekedy vyriešiť túto záhadu reštauračného odvetvia? Niekedy to vyzerá, akoby nevrlá obsluha a nevrlí zákazníci tvorili akýsi začarovaný kruh, v ktorom si všetci účastníci navzájom predávajú zlú náladu a negatívnu energiu.
Ak si s týmto problémom nevieš poradiť, prečo sa s ním neskúsiť naučiť žiť? Bolo by dokonca možné založiť reštauráciu, pre ktorú by bol odporný personál jej obchodnou značkou? V sieti reštaurácií Karen’s Diner sa presne o to pokúšajú.
Zlá žena Karen
Karen poznáme z internetu ako stereotyp nepríjemnej a otravnej ženy, ktorá je večne nespokojná so službami. Kričí po personáli a o svojej zlej skúsenosti sa chce porozprávať s vedúcim prevádzky. V Karen’s Diner chcú hosťom dopriať takýto servis zo strany obsluhy.
Zlý personál a skvelé jedlo
Reštaurácia zákazníkom sľubuje drzý a nevychovaný personál, ktorý je ochotný pohádať sa o čomkoľvek. Tieto konflikty vraj slúžia ako perfektný spôsob ventilácie negatívnych emócií. Naopak, podnik sľubuje jedlo a pitie prvej akosti, ktoré je presným opakom toxického správania obsluhy.
Menu v Karen’s sa pýši predovšetkým jedenástimi druhmi hamburgerov, z ktorých každý má v názve Karen. Nájdeme tam teda napríklad Royale Karen, Deep Fried Karen, Vegan Karen alebo Country Karen. Popri burgeroch Karen’s ponúka aj prílohy ako hranolky a niekoľko dezertov.
Verní myšlienke
Bláznivý podnik je skutočne verný konceptu Karen a tematiku namosúrenej ženy dokáže šikovne skĺbiť s retro estetikou starých amerických reštaurácií. Zmysel pre humor je všadeprítomný a Karen’s je skutočným rajom pre všetky Karen – ak sa zákazníčka s týmto menom preukáže dokladom, dostane drink zadarmo.
Do siete Karen’s patrí celkovo šestica podnikov. Dve reštaurácie sa nachádzajú v Spojenom kráľovstve – v Manchestri a v Sheffielde, štvorica v Austrálii – Brisbane, Melbourne a dvakrát Sydney.